.

Beantwoord

Waarom kan ik met Chrome geen iDeal betaling doen?

  • 1 April 2015
  • 5 reacties
  • 3059 Bekeken

De laatste tijd heb ik last, dat ik met mijn browser Chroom geen Ideal betaling kan uitvoeren.
Neem ik een andere zoals bv IE dan lukt dat wel.

Maar gezien dat ik altijd Ghroom gebruik, en volgens mij in het verleden nooit last hiervan gehad te hebben, vraag ik me af waar dit aan kan liggen.
Ben trouwens geen fan meer van IE omdat sommige andere zaken daar niet goed op werken.

Groetjes Peter
icon

Beste antwoord door Ali 2 April 2015, 14:34

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Als je bij de ABN bankiert heb je misschien iets aan de volgende link: https://www.facebook.com/abnamro/posts/761992873811838

Succes!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Peter van uden,

Goed dat je hier je vraag stelt.

Vervelend om te horen dat betalingen via iDeal niet kan via Google Chrome. Wij hebben geen melding dat het niet zou werken bij een opwaardering. Dit zou zonder problemen moeten verlopen.
Op de site van iDeal wordt aangegeven dat alles in orde is.

Heeft de tip van RicoK je geholpen? Anders zou je even contact kunnen opnemen met je bank.

Ik bankier bij de ING, dus de aanwijzing van RicoK helpt helaas niet.
Ik gebruik wel een Adblocker op Chroom, misschien dat het daar aan ligt.
Maar op andere sites heb ik dat niet, en kan gewoon via Chroom met Ideal betalen.
En maak hier best veel gebruik van, want koop regelmatig iets via internet.
Het werkt alleen hier bij simyo niet, als ik op wil waarderen.
Ik klik dan betalen aan, en als hij dan naar de volgende pagina wil gaan, blijft die hangen.

Raar, maar anders moet ik maar IE gebruiken, als ik hier op wil waarderen als er geen oplossingen te vinden is.

Bij mijn betaling overzicht blijft nu ook staan "In afwachting autorisatie" voor de afgebroken transactie.

Groetjes Peter
Had ik een tijdje geleden met een andere browser. Bleek dat om een of andere duistere reden mijn pop-ups (of nieuw venster of zo) geblokkeerd waren. Dat opgeheven (zoals ik dat normaal had) en toen was het weer goed. Misschien het proberen waard.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Peter van uden,

Wil je de tip van JoJotheFirst gebruiken?

Had ik een tijdje geleden met een andere browser. Bleek dat om een of andere duistere reden mijn pop-ups (of nieuw venster of zo) geblokkeerd waren. Dat opgeheven (zoals ik dat normaal had) en toen was het weer goed. Misschien het proberen waard.


Wie weet helpt dit 🙂 Je kunt ook eens al je cookies, cachegeheugen en browsergeschiedenis verwijderen. Welk apparaat gebruik je trouwens?

Laat je ons weten of het lukt? :$

@JoJotheFirst; bedankt voor je tip 🙂

Reageer