.

Beantwoord

Waarom kan ik geen internetbundel bestellen voor de maand voorbij is?

  • 1 September 2015
  • 3 reacties
  • 144 Bekeken

Badge
ik heb regelmatig een internetbundel van 100 mb.

Nu was deze op in de 3e week van augustus en moet ik wachten tot +/- 4 september voordat ik weer een internetbundel kan activeren.

Ik heb echter vandaag al een nieuwe bundel nodig, en internet nu vanaf mijn bestaande prepaid abonnement.

Waarom kan ik geen nieuwe bundel kopen als de oude bundel op is?

Bedankt voor de reactie.

Met vriendelijke groet,

Wim Kemink
icon

Beste antwoord door Ray 2 September 2015, 06:55

Bekijk originele reactie

3 reacties

Omdat de maandbundel een maand geldig is. Dat is de reden e zo staat het ook omschreven.

U kunt ook een maandbundel van 250 MB nemen als 100 MB te weinig is.
Een maandbundel is 30 dagen geldig, dus zou je die op de 15e aanschaffen, dan kun je geen nieuwe aanschaffen voordat die 30 dagen voorbij zijn.
Wat je wel kunt doen is wifi gebruiken of een extra andere sim (telefoon).
Reputatie 5
Badge +11
Hoi supervis50, welkom op ons forum!

Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic verplaatst naar het subforum Prepaid.

Een maandbundel internet loopt zoals Raytje en Friesian al aangeven 1 maand. De jouwe begon op vijf augustus en duurt dus tot en met 4 september.
Op vijf september kun je een nieuwe bundel aanschaffen.

Mocht je meer dan incidenteel internet nodig hebben, dan raad ik je aan om over te stappen naar Sim Only. Dan kan heel gemakkelijk via Mijn Simyo en is goedkoper dan Prepaid internet.

Is dit zo duidelijk voor je?


Raytje en Friesian; dank voor de antwoorden!

Reageer