.

Beantwoord

Waarom kan ik geen internetbundel activeren na mijn lowcall migratie?

  • 1 April 2016
  • 6 reacties
  • 116 Bekeken

Hallo,
Ik lijk nog geen bundel voor mobiele date te kunnen activeren.
Heeft dit mogelijk nog met de gaande migratie van Lowcall naar Prepaid te maken?

Dank en groet,
René Sweens
icon

Beste antwoord door Caspar 2 April 2016, 21:25

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi René,

Welkom op het forum!

Wat raar dat je geen internetbundel kunt aanvragen. Dat zou je gewoon moeten kunnen doen.

Welke melding krijg je als je op een internetbundel drukt?

Groetjes,
Caspar
Hallo Caspar,
Dank je voor je bericht. Zojuist weer geprobeerd om de melding te reproduceren en het is zo waar gelukt !
De melding was ongeveer: Er is iets mis gegaan, probeer het nog eens.

Kreeg na het activeren (met de app) de melding dat het voor een maand geldig is en daarna opnieuw geactiveerd moet worden. Kan dat ook automatisch?

Dank en vriendelijke groet,
René
Oeps, al gevonden.
Alles opgelost :D

René
Reputatie 7
Badge +10
Hoi René,

Het kan heel goed dat je de 1e keer midden in de migratie zat waardoor de bundel nog niet aangezet kon worden 🙂 Goed dat het nu wel gelukt is. Helemaal mooi dat je ondertussen hebt gevonden dat je deze bundel automatisch kunt laten verlengen! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela
Hé Angela, vrijdag kan ik mij voorstellen maar zondag lukte het pas. Anyway, its history.

Dank en groetjes,
René
Reputatie 7
Badge +10
Oh, sorry René! Dat heb ik over het hoofd gezien! Zoals je aangeeft, het is nu alsnog gelukt 🙂 Dat is wat telt. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Angela

Reageer