.

Beantwoord

Waarom kan ik geen internetbundel activeren?

  • 25 December 2016
  • 3 reacties
  • 135 Bekeken

Badge
Ik probeer al 2 dagen mijn internetbundel te activeren maar lukt niet. Staat genoeg saldo op
icon

Beste antwoord door Sean 27 December 2016, 16:36

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Henny,

wat gaat er precies fout. En probeer je het via de site of de app?

Groet Paul.
Als je een Iphone app regel je bundel zaken dan even via je Mijn Simyo pagina. Via de app gaat niet lukken want er is een storing in de iOS app van Simyo.

https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/mbs-bijkopen-bundels-prepaid-aanzetten-niet-mogelijk-mijn-simyo-app-iphone-36873
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Henny4.

Welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat het niet lukte om een nieuwe internetbundel te activeren. Zoals je inmiddels hebt gelezen, zijn er momenteel wat issues met de Mijn Simyo App voor iOS. Dit betekent onder andere dat Apple gebruikers geen Prepaid internetbundel kunt aanschaffen via de Mijn Simyo App. We doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Ik zie dat het toch is gelukt om een internetbundel te activeren. Dat is heel fijn 😃

Ging het bij jou ook mis via de app? Of lukte het niet op een andere manier?

Groetjes,
Sean

@PaulH en Raytje, bedankt voor jullie hulp.

Reageer