.

Beantwoord

Waarom kan ik geen gebruik maken van 4G?

  • 16 July 2016
  • 4 reacties
  • 144 Bekeken

Ik heb een 250mb bundel gekocht binnen de mijn Simyo app, op de een of andere manier lukt het me niet om op mijn telefoon (Samsung Galaxy S5) 4g aan te zetten. Heeft er iemand tips?
icon

Beste antwoord door Ray 16 July 2016, 22:39

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Heb je in je Mijn Simyo de optie internet op je mobiel aan staan?
Heb je wel 4G aangevraagd? Om gebruik te kunnen maken van 4G kost EUR 5,00 extra.
Volgens mij heeft de vraagsteller prepaid en dan is 4G niet mogelijk..
Reputatie 7
Ah ja, natuurlijk, 250MB.........
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ni3ls,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat er verwarring is ontstaan over het gebruik van 4G. Prepaid-aansluitingen kunnen helaas geen gebruik maken van 4G. De Flex 4G bundel is slechts beschikbaar voor Sim Only abonnees, en kost € 5,- per maand. Is het je wel gelukt om 3G actief te krijgen?

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

@ RicoK en Raytje: Dank voor de reacties!

Groetjes,
Jihane

Reageer