.

Beantwoord

Waarom kan ik geen beltegoed opwaarderen d.m.v afschrijven?

  • 10 July 2015
  • 1 reactie
  • 660 Bekeken

Badge
Hallo,

Betreft: betalen (beltegoed opwaarderen) d.m.v afschrijven

Wat is dit nou weer. Wil graag mijn tegoed opwaarderen.
Echter kan ik dat door de vernieuwde website niet meer via afschrijven doen??
Heb geen cardreader bij mij dus dan dat helemaal niet.

Tevens is mijn vorige topic nog steeds niet opgelost. Dit omtrent het
binnenkrijgen van een factuur. Deze ben ik nodig voor declaratie. Een
die ik nu allang kan vergeten.

Ook vind ik het jammer dat je niet meteen kan instellen om na het aflopen
van je internetbundel je al voor de volgende keer kan verzorgen.
Zodat je vanaf die dag tenminste weer internet vanaf de bundel hebt.


Graag zie oplossingen. Alvast bedankt!

Gegroet.
icon

Beste antwoord door Ernst 13 July 2015, 10:01

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Dirrrk,

Wat vervelend voor je dat je nu niet via je eenmalige machtiging kunt opwaarderen. Echter, dit is niet vanwege de nieuwe Mijn Simyo.
We hebben een probleem gevonden met betrekking tot de eenmalige machtiging; er wordt wel geld afgeschreven maar dit wordt niet altijd direct bij je beltegoed opgeteld.
Er wordt gewerkt aan een oplossing, hierdoor is het tijdelijk enkel mogelijk om met iDeal en creditcard op te waarderen.

Je geeft ook het volgende aan:
Ook vind ik het jammer dat je niet meteen kan instellen om na het aflopen
van je internetbundel je al voor de volgende keer kan verzorgen.

Bedoel je het automatisch verlengen van je internetbundel?
Wanneer je maand voorbij is, kun je door middel van automatisch verlengen er voor zorgen dat er direct weer een nieuwe bundel in gaat, namelijk.

In dit topic geef ik aan dat het morgen weer mogelijk is om een factuur van je betaling te downloaden.

Heb ik je vragen zo duidelijk beantwoord?

Reageer