.

Beantwoord

Waarom kan ik geen bedrag invoeren bij automatisch opwaarderen?

  • 11 September 2016
  • 3 reacties
  • 141 Bekeken

Badge
Ik wou de automatische opwaardering voor mijn prepaid simkaart inschakelen en het bedrag op 75 euro zetten als mijn tegoed onder de 2 euro komt. Echter ik kan hier geen bedrag invullen, maar alleen m.b.v. pijltje en bedrag langzaam verhogen en de muis ingedrukt houden. Als ik dan na heel lang wachten op de 75 euro kom en wil accepteren zegt de site dat er wat mis gegaan is.

Waarom kan ik geen bedrag handmatig intypen (numlock staat aan en ook de cijfertoetsen 1 t/m 0 onder de F toetsen worden niet geaccepteerd)?
icon

Beste antwoord door Sean 12 September 2016, 11:46

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Danny71,

Wat vervelend dat het niet lukt om het juiste bedrag in te voeren. Het zou gewoon mogelijk moeten zijn om handmatig een bedrag in te voeren. Je kunt elk gewenst bedrag tussen de € 10,- en € 100,- kiezen.
Met welke browser probeer je dit? Onze website werkt het beste met Google Chrome. Als het daarmee ook niet lukt, zou je me dan een printscreen van de Mijn Simyo pagina willen sturen? Dan kan ik uitzoeken wat er misgaat.

Groetjes,
Sean
Badge
Ik heb het geprobeerd met: firefox, chrome, edge, internet explorer. Als eerste met firefox waar ik geen bedrag kan intypen maar wel het vaste bedrag van b.v. 50 euro of m.b.v. de pijltjes. Met chrome kan ik wel 75 euro intypen (en de rest invullen) maar als ik wil opslaan krijg ik een foutmelding.
Heb maar een vast bedrag van 50 euro ingesteld met firefox, dat werkt wel.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi danny71,

Vreemd dat het niet lukt, maar goed om te horen dat je voor een alternatief hebt gekozen en dat dat wel lukte! :D

Wil je alsnog automatisch opwaarderen met € 75,- probeer dan eens je cookies te verwijderen en het daarna nogmaals te proberen. Dit kan nog wel eens het verschil maken. Ben je tevreden met de € 50,- dan kan je het natuurlijk gewoon zo laten.

Groetjes,
Caspar

Reageer