Skip to main content
Het lukt me niet om automatisch op tewaarderen.

Heb al 3x een eurocent gestort, staat ook bij betalingen. Heb automatisch opwaarderen aangezet.

Om toch niet zonder beltegoed te komen handmatig 10€ gestort.

Dat lukt allemaal, maar automatisch, niet.

En nu weet ik het niet meer.
Hoi palmboom, welkom op het forum van Simyo! :)



Ik zie inderdaad dat je je rekeningnummer hebt geprobeerd te activeren op Mijn Simyo, maar om de één of andere reden wordt het rekeningnummer maar niet actief bij ons 😕 Waardoor het helaas ook niet mogelijk is om Automatisch Opwaarderen aan te zetten.



Ik heb dit doorgezet naar onze IT afdeling om even na te kijken, ik laat het je weten zodra ik van hen een terugkoppeling heb!
Hoi palmboom,



Ik heb van onze IT afdeling het verzoek gekregen om je te vragen nog eenmaal te proberen je bankrekening te activeren via Mijn Simyo > Mijn gegevens.



Wil je een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan, dan ga ik checken of ditmaal de activatie van je rekeningnummer wel goed is doorgekomen, zodat je automatisch opwaarderen aan kan zetten.



Ik hoor graag van je en excuses voor het ongemak!
Hoi Kim



ivm vakantie duurde het wat langer.

De gevraagde cent heb ik overgemaakt maar het resultaat is nog steeds negatief.

Zijn er nog meer oplossingen?



Vriendelijke groet

Palmboom
Hoi palmboom,



Ik zie het helaas ook 😞



Ik heb het opnieuw doorgezet naar onze IT afdeling, zodat zij dit gaan oplossen.



Helaas kan ik momenteel je niet anders dan vragen nogmaals geduld te hebben, excuses voor het ongemak! 😞
Ben nu een maand bezig. Zonder resultaat.

Probeerde het met mijn Rabo rekening en  kreeg scherm  "Oeps kan niet worden weergegeven" Probeer het nu met Ing. bankrekening nummer.

Resultaat het zelfde. "Oeps" enz. Hebben jullie wat aan deze meldingen?



Vriendelijke groet,



Palmboom
Hi palmboom,



Het lijkt erop dat je een uniek geval bent. Maar of je daar nu blij mee moet zijn... :(



Onze IT'ers die er mee bezig zijn geweest hebben geen oorzaak kunnen achterhalen. Ook hebben ze jouw probleem niet kunnen reproduceren. Je bent het enige bekende geval waarbij dit speelt.



Als je echt heel graag je rekening wilt activeren en automatisch wilt opwaarderen (en ik kan me best voorstellen dat je dat wilt) dan zou je een nieuwe prepaid bestelling kunnen plaatsten en nummerbehoud aanvragen van Simyo naar Simyo.

Wanneer je ons dan laat weten wat je tijdelijke telefoonnummer is zullen we handmatig je nummer overzetten naar je nieuwe simkaart én natuurlijk kosteloos je beltegoed overzetten.



Je hebt dan een volledig nieuwe aansluiting en een nieuwe Mijn Simyo en dan zou het gewoon moeten lukken om je rekeningnummer te activeren.

Het spijt me dat het allemaal zo omslachtig moet, maar helaas is dit de enige manier.



Kun je je vinden in deze oplossing, palmboom?
Ik heb Simyo al enkele maanden  in juli 2014 verzocht om automatisch opwaarderen mogelijk te maken, ik heb destijds 1 cent gestort en telefonisch contact met een medewerker gehad, maar ook vandaag kan ik nog steeds niet automatisch opwaarderen. Ik vermoed dat dit een structureel probleem van Simyo is (gezien de reacties op het forum). Graag ontvang ik bericht wanneer het wel mogelijk is.
Hoi Leo-willem, welkom op ons forum!



In jouw gegevens zie ik inderdaad dat er op 16 juli contact is geweest hierover. De optie voor jou om Automatisch opwaarderen aan te zetten is dan ook gewoon mogelijk.



Palmboom hierboven kon zijn hele rekeningnummer niet activeren, maar die is bij jou al actief.



Jij zou dus op de Overzichtspagina van Mijn Simyo, rechts van je je beltegoedweergave, de optie Automatisch Opwaarderen kunnen aanklikken. Zie je die staan?

Reageer