Skip to main content
Ik heb 2 mobiele telefoons. Bij de 1e telefoon heb ik gekozen voor automatisch opwaarderen van het tegoed vanaf mijn bankrekening. Bij de 2e telefoon probeer ik hetzelfde maar dan heb ik geen keuze meer voor bankrekening of credit card. Ik kan alleen een credit card aanvinken. Toch wil ik ook dit telefoontegoed automatisch laten opwaarderen vanaf mijn bankrekening. Graag een oplossing.'.
Hoi Hvh,



Goed om je terug te zien op het forum!



Wat lastig dat je de optie niet krijgt om via jouw bankrekening automatisch opwaarderen in te stellen. Dit moet gewoon mogelijk zijn.



Samen met onze finance afdeling heb ik het voor je nagekeken. Hier heb ik kunnen zien dat je er op 1 nummer nog een oude LowCall instelling niet juist stond. Ik vermoed dat deze instelling meegenomen is waardoor je nu de optie niet krijgt. We hebben dit in het systeem voor je aangepast zodat je het nu alsnog kunt aanmelden. Ik wil je vragen om je uit te loggen uit Mijn Simyo en opnieuw in te loggen. Wil je het hierna nogmaals proberen en mij op de hoogte houden hiervan?



Groetjes,

Angela
Het is gelukt Angela, bedankt.



Groetjes,

Hvh
Hoi hvh,



Wat goed om te horen dat het is opgelost! Namens Angela; graag gedaan 🙂. Natuurlijk zien we je graag weer terug op het Simyo forum als je verdere vragen hebt.



Groetjes, Tiury

Reageer