.

Beantwoord

Waarom kan er een app toch downloaden terwijl ik nee heb aangevinkt?

  • 8 October 2016
  • 4 reacties
  • 109 Bekeken

Hallo Forum,

Via de Oculus app (Samsung Galaxy Edge 7 met Gear VR headset) downloadde ik een bestand uit de Oculus store, wifi was kennelijk even uitgevallen van mijn Ziggo, want de app vroeg of ie naar het mobiele netwerk kon, ik klikte kruisje voor nee.
Nu blijkt er voor 86 euro te zijn gedownload, wel een hoge straf voor een misverstand met een app. Nu heb ik m'n hele telefoon geblokkeerd voor mobiel internet in de instellingen. Ik heb het toestel pas.
Ik zou wat begrip en soepelheid op zeer op prijs stellen en het internetverbruik van 8 oktober 2016 voor user JaccoSimi 06130xxxxx graag teruggestort krijgen.

Bij voorbaat dank,

Jacco Scholten
icon

Beste antwoord door Caspar 10 October 2016, 17:16

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hallo Forum,

Via de Oculus app (Samsung Galaxy Edge 7 met Gear VR headset) downloadde ik een bestand uit de Oculus store, wifi was kennelijk even uitgevallen van mijn Ziggo, want de app vroeg of ie naar het mobiele netwerk kon, ik klikte kruisje voor nee.
Nu blijkt er voor 86 euro te zijn gedownload, wel een hoge straf voor een misverstand met een app. Nu heb ik m'n hele telefoon geblokkeerd voor mobiel internet in de instellingen. Ik heb het toestel pas.
Ik zou wat begrip en soepelheid op zeer op prijs stellen en het internetverbruik van 8 oktober 2016 voor user JaccoSimi 06xxxxx47 graag teruggestort krijgen.

Bij voorbaat dank,

Jacco Scholten

Lees even dit topic en verwijder je 06 !

https://forum.simyo.nl/meedenken-simyo-106/vermeldt-geen-privacy-gevoelige-gegevens-melding-36017
Achso, dankje, maar nu kan ik niet vinden hoe ik een topic kan bewerken of gewoon verwijderen...
Dat kan (bewerken) alleen binnen een uur na plaatsen, alleen een moderator kan het nu nog..komt goed.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi JoccaSimF,

Welkom op 't forum.

Wat vervelend dat er voor zoveel geld internet is verbruikt. Ik heb even je aansluiting erbij gepakt en zie inderdaad dat er op 8 oktober veel internet is verbruikt. Vanwege privacy redenen kan ik helaas niet inzien of dat door de desbetreffende app komt of door iets anders. Dit zou je zelf kunnen inzien in je telefoon. Het kan heel goed dat het door de app komt aangezien het precies op die datum is gebeurd.

Ik zie dat je in de min was terecht gekomen met je beltegoed hierdoor. Je hebt wel netjes opgewaardeerd. Ik heb het bedrag wat je in de min was gekomen weer toegevoegd aan je beltegoed. Als het goed is kun je het al zien op je Mijn Simyo.

Mooie oplossing zo?

@Friesian bedankt voor je hulp.

Groetjes,
Caspar

Reageer