Skip to main content
Beantwoord

Waarom is mijn verbruikoverzicht onduidelijk?

• February 5, 2026
  • 5 reacties
  • 30 Bekeken

Waarom staat er bij totaal verbruik 5,50 terwijl er in werkelijkheid 0.50 is verbruikt.

Mijn totalen beltegoed begon met 27,50 en staat in de app ook correct nu op 27.00

Verwarrend dus .…

Hopelijk lukt het me de printscreen te uploaden.

Beste antwoord door Sedat

Hoi ​@Ben020,

Bedankt voor je bericht. Begrijpelijk dat je dit even wilt navragen. Ik kan me voorstellen dat het verwarrend is.

In de Mijn Simyo app wordt onder ‘totaal verbruik’ niet alleen het daadwerkelijke gebruik (zoals bellen, sms’en of internetten) getoond, maar ook de kosten voor de aanschaf van je simkaart. Daarom zie je daar €5,50 staan: €0,50 aan verbruikskosten en €5,- voor de simkaart.

Het bedrag dat je daadwerkelijk kunt gebruiken is niet beïnvloed door de aanschafkosten van de simkaart. Deze kosten zijn al verwerkt in het bedrag dat je hebt betaald bij de bestelling van de simkaart en staan los van je beltegoed. Je beltegoed klopt verder gewoon.

Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten. Dan help ik je graag verder!

En ​@XTF bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Sedat

5 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Actief Simyaan
  • February 6, 2026

Heb je voor 5 euro een bundel gekocht misschien?

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • antwoord
  • February 6, 2026

Hoi ​@Ben020,

Bedankt voor je bericht. Begrijpelijk dat je dit even wilt navragen. Ik kan me voorstellen dat het verwarrend is.

In de Mijn Simyo app wordt onder ‘totaal verbruik’ niet alleen het daadwerkelijke gebruik (zoals bellen, sms’en of internetten) getoond, maar ook de kosten voor de aanschaf van je simkaart. Daarom zie je daar €5,50 staan: €0,50 aan verbruikskosten en €5,- voor de simkaart.

Het bedrag dat je daadwerkelijk kunt gebruiken is niet beïnvloed door de aanschafkosten van de simkaart. Deze kosten zijn al verwerkt in het bedrag dat je hebt betaald bij de bestelling van de simkaart en staan los van je beltegoed. Je beltegoed klopt verder gewoon.

Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten. Dan help ik je graag verder!

En ​@XTF bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Sedat

Forum|alt.badge.img+1
  • Actief Simyaan
  • February 6, 2026

Hoi ​@Ben020,

Kan dit misschien wat minder verwarrend worden weergegeven?

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 6, 2026

Kan dit misschien wat minder verwarrend worden weergegeven?

Hoi ​@XTF,

Bedankt voor de feedback. We nemen dit zeker mee als verbeterpunt voor de weergave in de app, om te kijken of dit in de toekomst duidelijker kan worden weergegeven.

Groetjes,
Sedat

• auteur
  • Beginner
  • February 6, 2026

Duidelijk, bedankt voor de feedback 👍