.

Beantwoord

Waarom is mijn tegoed weg na een half jaar?

  • 14 November 2014
  • 3 reacties
  • 676 Bekeken

Mijn tegoed is verdwenen na een half jaar niet bellen. Beetje zuur: 22,50 naar de knoppen. Is daar iets aan te doen? Ik kon niet reageren op de mails omdat de simkaart even is verdwenen, lang verhaal om uit te leggen hoe dat komt.  Wie weet een oplossing voor als de simkaart er weer is?
icon

Beste antwoord door Ernst 17 November 2014, 10:44

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dit is een vervelende situatie waar volgens mij geen oplossing voor is. Als de prepaid simkaart zoek is dan zie je ook de waarschuwings sms'jes niet dat de geldigheid van je tegoed dreigt te verlopen. Normaal gesproken kun je op die sms'jes reageren door je aansluiting even te gebruiken om afsluiting van je prepaidnummer na 6 maanden te voorkomen. Ik ben bang dat je je tegoed kwijt bent, helaas...
Reputatie 7
Badge +9
Je had zelfs zonder simkaart dit kunnen voorkomen door via Mijn Simyo een SMS te sturen of door op te waarderen via Mijn Simyo. Zie dit artikel.

Ik ben bang dat je nu inderdaad je beltegoed kwijt bent. Een moderator zal moeten kijken wat de vervolgstappen kunnen zijn, om je weer aangesloten te krijgen.
Reputatie 5
Badge +11
Hi Sybrand, welkom op het Simyo forum :)

Ik heb dit topic met je vraag in het subforum Prepaid gezet. Zo kunnen andere forumbezoekers met eenzelfde vraag makkelijker hun antwoord vinden.

Op zich hebben Scotsman en Groentjuh helemaal gelijk in hun beantwoording. Alleen lijkt het alsof je vraag niet klopt 😕

Je geeft aan dat je beltegoed weg is, en dat gebeurt ook als je een half jaar lang geen gebruik maakt van je Prepaid.
Alleen hebben we in mei een verzoek gehad van de dame op wiens naam de aansluiting staat waarmee je op het forum actief bent (Karen, je moeder?) om dit beltegoed over te zetten naar een andere Prepaid in jullie huishouding. Die van Sybe, je vader misschien?

Dat nummer heeft het resterende beltegoed van €7,78 minus administratiekosten van €5 bijgeschreven gekregen op 16 mei.

Heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je?

Reageer