Waarom is mijn simkaart geblokkeerd? Per 14 mei opgewaardeerd en beltegoed is positief.
Bladzijde 1 / 1
Als je nog wel met 1200 kan bellen adviseer ik je dat te doen. Hier op het forum kan het een dag duren voor iemand van Simyo antwoord geeft. :)
Laat je weten of het gelukt is?
Laat je weten of het gelukt is?
Beste Achterhoven, welkom op het Simyo forum 🙂.
Zo te zien heeft het bellen naar 1200 geholpen. Mijn collega's van ons backoffice team hebben je weer aangesloten. Waarom dit zomaar is gebeurd durf ik niet te zeggen en gaan we voor je uitzoeken. Ik bied je wel namens Simyo onze excuses aan voor eventuele overlast.
Groetjes, Tiury
Bedankt Raytje!
Zo te zien heeft het bellen naar 1200 geholpen. Mijn collega's van ons backoffice team hebben je weer aangesloten. Waarom dit zomaar is gebeurd durf ik niet te zeggen en gaan we voor je uitzoeken. Ik bied je wel namens Simyo onze excuses aan voor eventuele overlast.
Groetjes, Tiury
Bedankt Raytje!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.