Skip to main content
Na mijn opwaardering van eur 10 is er iets meer dan eur 2 verbruikt en toch zit mijn saldo op eur 1,87. Dat lijkt mij niet juist'.
Hoi Elvis,



Welkom op 't forum :)



Goed dat je even contact met ons opneemt. Het klopt dat je op dit moment eigenlijk meer beltegoed zou moeten hebben. Vlak voor je opwaardering ging je beltegoed namelijk in de min. Geen zorgen, ik heb ervoor gezorgd dat je het beltegoed wat je in de min stond, terug krijgt. Vandaag of morgen zul jij zien dat je beltegoed is aangevuld met € 5,88.



Heb je hier verder nog vragen over?



Groetjes,

Caspar
Hallo, bedankt voor je antwoord en reactie. Ik ben nog wel erg nieuwsgierig waarom deze handmatige aktie ondernomen moet worden want schijnbaar werkt dit in het standaard proces niet.
Hoi Elvis,



Dat is een goed punt!



Het is technisch niet mogelijk om je tegoed automatisch aan te vullen. Hierom wordt dit handmatig door ons gedaan bij klanten die een negatief belsaldo hebben. Vaak gebeurt dit nog voordat de klant doorheeft dat het tegoed in de min terechtkwam. :D



Als je andere vragen hebt, dan kun je mij dit gerust laten weten. Ik help je hier graag mee verder.



Groetjes,

Asma

Reageer