Ik zet internet aan op mijn telefoon en neem daarbij een bundel van ik meen € 4 per maand voor 100 mb. Ik kan dat nu even niet terugvinden. Er wordt daarna sinds september vorig jaar volgens een vast patroon om de twee maanden een tientje op mijn account bijgeschreven. Ik heb steeds aangenomen dat dat voor bellen en internet is.
Nu (juni 2015) krijg ik plotsklaps mailtjes en SMSjes dat mijn internetbundel is verlopen. In de onderwerpregel van de e-mail staat dat mijn dagbundel is verlopen. .... Ik heb helemaal geen dagbundel. En hoe kan het dat ik maanden lang een volgens een vast patroon betaal en dat nu ineens mijn bundel is verlopen. Ik heb aan mijn instellingen niets gewijzigd.
Verder word ik gemaand maar snel weer een bundel te nemen omdat ik anders teveel betaal (€ 0,15 per mb).
Wat is er nu precies aan de hand en wat moet ik doen om de oude situatie te herstellen?
Beste antwoord door Tiury
Bekijk originele reactie