.

Beantwoord

Waarom is mijn dataverbruik van beltegoed afgetrokken en niet van aangeschafte internetbundel?

  • 11 February 2019
  • 1 reactie
  • 574 Bekeken

Beste Klantenservice,

Ik heb laatst op 28/01/2019 een internetbundel gekocht. Daarna had ik besloten om mobiele data te gebruiken. Echter is het bedrag van het mobiele internetgebruik verrekend met het beltegoed en niet afgehaald van het beschikbare MB's in het internetbundel.

Als ik op 'Mijn Simyo' kijk dan zie ik dat het gebruik van mobiele data een minuut eerder heeft plaatsgevonden dan de aanschaffing van het internetbundel. Terwijl dat in de werkelijkheid juist andersom gebeurde. Het gaat om een bedrag van 1,72 euro. Nu wil ik dit het liefst gecorrigeerd zien door het bedrag terug te zetten op het beltegoed en het MB gebruik af te halen van het internetbundel.

Bedankt voor het luisteren naar mijn vraag.
icon

Beste antwoord door Kevin 11 February 2019, 13:52

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Abdirahman,

Welkom op het Simyo forum!

Ik heb even met je meegekeken naar de tijden van het verbruik en het activeren van je internetbundel. Helaas is er echt data verbruikt voordat de bundel was geactiveerd. Ik zie ook dat je de optie 'internet' op Mijn Simyo al hebt aangezet op 7 januari. Kan het misschien zijn dat je de mobiele gegevens hebt aangezet om via de app een internetbundel aan te schaffen? In dat geval heb je wat data verbruikt om de app te openen, pas toen de bundel was geactiveerd konden de MB's binnen de bundel vallen.

Groetjes,

Kevin

Reageer