.

Beantwoord

Waarom is mijn bundel niet meegenomen naar mijn nieuwe telefoon?

  • 7 October 2016
  • 12 reacties
  • 151 Bekeken

Heb 1 okt automatisch mb bundel opgewaardeerd. Echter ma aanschaaf nieuwe tel is de bundel niet meegenomen. Moet nu tot 31 10 wachten?????
icon

Beste antwoord door Ray 7 October 2016, 19:17

Bekijk originele reactie

12 reacties

Je heb een nieuwe telefoon maar nu is je beltegoed niet meegegaan? Heb je wel het zelfde simkaartje?
Ja zeker
Mijn beltegoed wel maar de internet bundel niet
Je hebt je bundel wel maar je telefoon is waarschijnlijk niet juist ingesteld. :)

https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/
Hoe doe ik dat dan ???
Vertel even welk toestel je hebt dan wordt er meegekeken en kan mogelijk een beter advies volgen.

Voorbeeld

Samsung j1
Sorry j3
https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp?_ga=1.206211857.380725684.1474057272#/device/samsung/galaxy-j3-2016-j320/topic/internet/apn-handmatig-instellen/1

Deze pagina heb je nodig.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi marlies,

Wat vervelend dat je geen internet hebt op je nieuwe mobiel. Heb je al gekeken naar link van Friesian met de instellingen? Ik ben benieuwd of het dan weer werkt. Laat je het ons weten?

@Raytje en Friesian bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,
Caspar
heb een nieuwe bundel gekocht du kan ik weer op internet
bedankt voor alle tips.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Marlies,

Enorm goed dat je erachter gekomen bent waar het aan heeft gelegen! Je bundel was inderdaad op en je had een nieuwe bundel nodig.

Ben blij dat het weer werkt. Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Ilias

Reageer