.

Beantwoord

Waarom is mijn beltegoed al op?

  • 25 August 2016
  • 2 reacties
  • 296 Bekeken

Ik heb vorige week opgewaardeerd en binnen drie dagen kreeg ik al een melding dat mijn internet tegoed op was terwijl ik alleen thuus op de wifi ben geweest.
En verder kan ik nog niet eens bellen en sms-en..
Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Jihane 26 August 2016, 15:31

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey quincy,

Heb je prepaid of een abonnement?
Als het goed is prepaid want je zegt opwaarderen.
Als je prepaid hebt dan gaat het internet er heel snel door als je niet heel goed oplet welke apps het allemaal in de achtergrond (mogen) gebruiken. Ook kan het zijn dat er bij een wat zwakker of slecht wifi signaal wordt overgeschakeld naar data. En dan gebruik je het zonder dat je het door hebt.

Als je beltegoed op is dan kun je volgens mij niet bellen en sms-en dus dat is logisch.

Groet Paul.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Quincy2006,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je beltegoed zo gauw op is gegaan aan internetverbruik! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je op 18 augustus € 10,- hebt opgewaardeerd. Vervolgens is er op 22 augustus € 0,11 verbruikt aan internet. Verder zie ik geen verbruik terug. Ik zie ook dat je nog € 9,89 aan beltegoed over hebt.

Wil je uitbreiden op je vraag? Wellicht bedoel je een andere aansluiting, bijvoorbeeld. In dat geval wil ik je vragen om het nummer van die aansluiting naar mij toe te sturen via een privébericht. Momenteel heb ik gekeken naar het nummer dat eindigt op 86.

Hou je me op de hoogte?

@ PaulH: Dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer