Skip to main content
Vreemd, het automatisch opwaarderen stond aan maar bij controle van het prepaid tegoed bleek het uit te staan terwijl we dit zelf niet uitgezet hebben.

Nadat het opwaarderen weer aangezet was kreeg ik het bericht dat het juist nu uitgeschakeld is.

vreemd
Hoi wittenberg, welkom op het Simyo forum 🙂.



Vreemd kun je het zeker noemen. Als je automatische opwaardering uit staat, maar bij het aanzetten een e-mail krijgt dat je het hebt uitgezet. Ik zie in het systeem dat het hiervoor ook aan stond, dus er was helaas sprake van een weergavefout op Mijn Simyo.



In dit geval kan ik niet anders dan vragen of het mogelijk is om het nogmaals aan te zetten. Wil je eens voor mij checken of dit lukt?



Groetjes, Tiury
Tiury

Het is zeker vreemd.

Na inloggen zie ik nu dus dat automatisch opwaarderen aan staat.

Op uw verzoek:

naar *automatisch opwaarderen

*aanpassen

*vinkje bij bankrekeningnummer

*aanpassen

krijg: orenje melding dat automatisch opwaarderen aan staat

krijg een mail met: Je hebt ervoor gekozen om te stoppen met het automatisch opwaarderen van je Simyo beltegoed.



Ik ben nu benieuwd wat de status is.

kunt u mij dit melden
Hoi wittenberg,



Bedankt voor je snelle reactie 🙂. Ik zie in het systeem dat het inmiddels wel is gelukt om je automatisch opwaarderen aan te zetten. Tegenstrijdige informatie in de e-mail. Die moet je als niet verzonden beschouwen. We gaan nakijken waarom dit gebeurt en zorgen dat de informatie weer klopt op zowel Mijn Simyo als in de e-mail. Sorry voor het ongemak!



Groetjes, Tiury

Reageer