Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom is mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik gesteld?

• 12 februari 2025
  • 4 reacties
  • 81 Bekeken

"Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld" krijg ik te horen als ik wil bellen. Mijn beltegoed is voldoende. Ook in een ander toestel werkt het niet. Kan mijn SIM svp gereset worden? 

Beste antwoord door Seren

Hoi ​@Bjorn.v.Z,

Bedankt voor je bericht. Het lijkt erop dat er inderdaad een blokkade op jouw aansluiting was, dit kwam doordat de opwaardering op het netwerk niet goed was verwerkt. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. De blokkade heb ik voor je verwijderd. Als je je toestel even herstart, zou alles weer moeten werken. Laat je me weten of je hiermee geholpen bent?

En heel erg bedankt voor je hulp ​@JanD, dat wordt enorm gewaardeerd!

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

4 reacties

JanD
Forum|alt.badge.img+6
  • Consultant
  • 781 reacties
  • 13 februari 2025

Beste ​@Bjorn.v.Z je kunt via de bekende kanalen, zie hieronder, contact opnemen met Simyo of de reactie van een moderator hier vandaag afwachten.

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Succes.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1714 reacties
  • antwoord
  • 13 februari 2025

Hoi ​@Bjorn.v.Z,

Bedankt voor je bericht. Het lijkt erop dat er inderdaad een blokkade op jouw aansluiting was, dit kwam doordat de opwaardering op het netwerk niet goed was verwerkt. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. De blokkade heb ik voor je verwijderd. Als je je toestel even herstart, zou alles weer moeten werken. Laat je me weten of je hiermee geholpen bent?

En heel erg bedankt voor je hulp ​@JanD, dat wordt enorm gewaardeerd!

Groetjes,
Seren

• auteur
  • Beginner
  • 1 reactie
  • 13 februari 2025

Top! Bedankt voor de snelle reactie. De simkaart werkt weer 👍

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1714 reacties
  • 14 februari 2025
Bjorn.v.Z schreef:

Top! Bedankt voor de snelle reactie. De simkaart werkt weer 👍

Graag gedaan! Omdat dit probleem is opgelost, zal ik dit topic sluiten. Mocht je een andere vraag hebben, ​kun je een nieuw topic openen!