Geachte Simyo,
Ik heb mijn simkaart van 06xxxxxxxx geduren 5 maanden niet gebruikt, de kaart is geblokkeerd voor uitgaand verkeer. Nu wil ik het nummer nog wel blijven gebruiken, kan deze weer gedeblokkerd worden?
b.v.d. $miley
Bladzijde 1 / 1
Hoi $miley, welkom op het forum van Simyo!
Je simkaart is geblokkeerd voor uitgaand verkeer, omdat je geen beltegoed meer hebt.
Wanneer je opwaardeert, kan je weer gebruik maken van je aansluiting :)
Ik hoor graag van je of het is gelukt!
Je simkaart is geblokkeerd voor uitgaand verkeer, omdat je geen beltegoed meer hebt.
Hallo Kim, de link verwijst naar deze topic vandaar dat ik vanaf hier reageer.
vr.gr $miley
vr.gr $miley
Hoi $miley,
Vreemd dat je niet in het goede topic uitkwam, dat komt waarschijnlijk doordat ik je bericht in een eigen topic heb geplaatst, maar dat zou alsnog goed moeten gaan
Anyway, ik zie dat je inmiddels hebt opgewaardeerd en daardoor weer gebruik kan maken van je aansluiting, klopt dat? 🙂
Vreemd dat je niet in het goede topic uitkwam, dat komt waarschijnlijk doordat ik je bericht in een eigen topic heb geplaatst, maar dat zou alsnog goed moeten gaan
Anyway, ik zie dat je inmiddels hebt opgewaardeerd en daardoor weer gebruik kan maken van je aansluiting, klopt dat? 🙂
Hoi $miley, welkom op het forum van Simyo!
Hallo Kim, het is gelukt, ik dacht dat er op iets opstond maar dat was -30. Bedankt, ik wil toch graag Simyo nog kunnen gebruiken.
vr. gr. $miley
Hoi $miley,
Je stond inderdaad €0,30 in de min, maar fijn dat het nu is opgelost en je je aansluiting van ons weer kan gebruiken! 🙂
Je stond inderdaad €0,30 in de min, maar fijn dat het nu is opgelost en je je aansluiting van ons weer kan gebruiken! 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.