Skip to main content
Ik heb simyo prepaid btg.. 10 cent p.m.

Enige wat ik heb gedaan.. is telefoon over laten gaan..ik had 22,50 nu nog 22,37

Kost zelfs het over laten gaan al geld :s beetje vreemd ... en ook dat er 13 cent af is ipv 10

Graag hoor ik van iemand
Als een telefoon naar een ander nummer is overgeschakeld en dan bedoel ik niet de optie *21* lijkt het net of de telefoon gewoon overgaat, maar intussen is er wel verbinding met het eerste nummer. Hoe het werkt weet ik niet maar wel weet ik dat dit gebeurt. Ik spreek uit eigen ervaring.
Is toch raar ik liet ff nummer over gaan zodat de ander mijn nieuwe nummer had... en ben ik meteen 13 cent kwijt dat houd in dat ik meer dan 1 minuut zou hebben gebelt want 1 minuut is 10 cent en ik ben er al 13 kwjjt... Beetje vreemd op overzicht mijnsimyo staat ook gewoon 0 verbruikt
Oja bij mijn andere providers mbiel en huistelefoon kan ik gewoon over laten gaan...

Krijg je voicemail moet je betalen of neemt de ander op ook...
Is toch raar ik liet ff nummer over gaan zodat de ander mijn nieuwe nummer had... en ben ik meteen 13 cent kwijt dat houd in dat ik meer dan 1 minuut zou hebben gebelt want 1 minuut is 10 cent en ik ben er al 13 kwjjt... Beetje vreemd op overzicht mijnsimyo staat ook gewoon 0 verbruikt



Een moderator kan rechtstreeks in jou gegevens duiken, w8 op zijn of haar reactie.

Lijkt mij het beste.

Een moderator reageert binnen 24 uur. Zoals Andre van Duin.....ff w888. 🆒
Hoi giraf, welkom op ons forum!



Ik heb dit topic verplaatst naar het subforum Prepaid. Zo kunnen andere forumgebruikers het ook makkelijk vinden.



Het was niet het over laten gaan van een telefoon die deze €0,13 heeft gekost, maar er is data verbruikt voordat je op Mijn Simyo de optie 'Internet op je mobiel' uit had gezet.

Op het tabblad Verbruik kun je dit ook terugvinden. Ben je nu een beetje gerustgesteld, giraf?



koorelle en Friesian, dank voor jullie support!

Reageer