.

Beantwoord

Waarom is er beltegoed afgegaan terwijl ik 100 belminuten heb gekocht?

  • 5 April 2016
  • 2 reacties
  • 117 Bekeken

Beste simyo,

Ik heb met voor 2,50 100 belminuten gekocht wat geldig zou zijn tot 4 mei.

Ik heb daarna iemand gebeld maar er is toch 10 cent van mijn beltegoed af gegaan...

Hoe kan dit?

Groetjes Lisa van Helvoirt
icon

Beste antwoord door Caspar 6 April 2016, 11:04

Bekijk originele reactie

2 reacties

Is degene die je hebt gebeld Simyo klant?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Lisa van helvoirt,

Welkom op het forum!

Vervelend dat je dacht dat het desbetreffende gesprek binnen de bundel van 100 minuten viel :(

Ik heb even gekeken naar je aansluiting en zie dat dat gesprek naar een nummer is geweest van een andere provider. De bundel staat voor 100 minuten om te bellen met Simyo klanten. De rest gaat van je beltegoed af, zoals hier gebeurd is.

Is het zo duidelijk of heb je hier nog vragen over?

@Raytje, bedankt voor je antwoord!!

Groetjes,
Caspar

Reageer