.

Beantwoord

Waarom is automatisch opwaarderen via creditcard niet meer actief?

  • 2 August 2014
  • 1 reactie
  • 447 Bekeken

Geacht Forum,
Wij, mijn vrouw en ik, hebben al jaren lang een SIMYO kaartje. Prepaid met automatisch opwaarderen. Echter Het is al redelijk vaak geconstateerd dat het automatisch opwaarderen ineens is uitgeschakeld. En dat merk je pas als je MOET bellen. Zeer vervelend. Ik heb SIMYO al aardig wat klanten bezorgd daar zij door mij apparatuur hebben aangeschaft voor beveiliging, die het mogelik maakt op automatisch te bellen. Maar als de auto-opwaardeer functie niet stabiel werkt komen zij in de problemen. Moet ik nou weer de hele procedure opnieuw opstarten op "auto-opwaarderen" weer aan te kunnen zetten? H. de Wolf.
icon

Beste antwoord door Kim 4 August 2014, 14:09

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi Henk de Wolf, welkom op het forum van Simyo! :)

Ik zie dat je eerder Automatisch opwaarderen middels creditcard aan had staan.

Nu is dit inderdaad gedeactiveerd, omdat we in maart 2014 zijn overgegaan naar een nieuwe partij. Omdat creditcardgegevens niet mogen worden uitgewisseld tussen de partijen konden we daardoor niet meer automatisch opwaarderen via je creditcard.

Hier hebben we onze klanten destijds ook over gemaild, heb je deze mail niet ontvangen? 😕

Om weer via Automatisch opwaarderen je prepaid aansluiting op te waarderen, zal je inderdaad even opnieuw de gegevens moeten invullen, sorry voor het ongemak.

Reageer