.

Beantwoord

Waarom ik geen service nadat ik heb opgewaardeerd?

  • 28 July 2015
  • 1 reactie
  • 577 Bekeken

Goedenavond,
Ik heb al sinds 14 februari 2014 mijn telefoon, met simkaart van simyo. Ik had een tijdje geen beltegoed, dus heb ik het gisteren opgewaardeerd. Nu kan ik dus niet meer bellen, vanwege geen service. Ik heb al een paar dingen geprobeerd, telefoon helemaal uitschakelen, vliegtuig modus aan en uit zetten. Maar niks help... Ik ga morgen nog naar een apple store, en kijken wat die mensen voor me kunnen betekenen. Maar als daar t niet lukt, wat heb ik dan fout gedaan?
icon

Beste antwoord door Tiury 29 July 2015, 16:17

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Barbora, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat onhandig dat je telefoon na al die pogingen nog steeds 'geen service' aangeeft. Volgens mijn gegevens was je beltegoed inderdaad al een poosje op en is er weinig met de simkaart gedaan. Nadat je hebt opgewaardeerd is je simkaart nagenoeg gelijk weer geactiveerd. Helaas denk ik dat hij uit een soort winterslaap gehaald moet worden, daarom heb ik 'm zojuist opnieuw aangemeld bij het netwerk 😉.

Zou je de telefoon eens uit willen zetten voor 15 minuten en de simkaart eens opnieuw willen plaatsen in de telefoon? Als het goed is krijg je daarna wel weer verbinding met het netwerk 🙂.

Laat je me weten of het heeft geholpen?

Groetjes, Tiury

Reageer