.

Vraag

Waarom hebben de abbonements klanten meer snelheid dan prepaid?

  • 27 January 2012
  • 8 reacties
  • 1031 Bekeken

Badge +3
Waarom zie ik bij de abbonementen dat de upload en download snelheid veel sneller is dan bij de prepaid?! Want zo moeten mensen verplicht een abbonement nemen en daarnaast hebben ze meer Mbs dan bij de prepaid!?

Ik zou zeggen: vergelijk het maar bij 'prepaid' en abbonement'

Lekker eerlijk zo, en dat terwijl ik binnenkort een toestel met internet wou aanschaffen -_-

Edit@ oeps! Ik had het beter in de topic internet kunnen plaatsen! Naja.....

Edit2@ en ik zie dat de prijzen voor internet bij prepaid hoger is dan bij internet bij abbonement..

8 reacties

Badge +3
En tegenwoordig reageert de simyo personeel niet meer op me topics...nog lekker onklantvriendelijk terug doen ook!?

Edit@ en eerst gingen ze iedereen dus ook inclusief mij zo spoedig mogelijk reageren maar uiteindelijk willen ze me hier eeuwen laten wachten....hmmm.....ik begin echt te twijfelen of ik hier nog blijf...! En dat vanwege de internetsnelheid en ook de personeel mag mij niet....
Badge +3
Het blijft oneelijk van simyo! Ik vraag me af wat hun reactie is! >;o


zelfde als mij;)
maar als ze nou voor abbo houders : 5 mb/s doen en voor niet abbo 3 mb/s
is het weer eerlijk
Badge +3
Het blijft oneelijk van simyo! Ik vraag me af wat hun reactie is! >;o
Badge +3
ik blijf wel bij simyo hoewel het miss als ze slim zijn opkunnen voeren naar 5mb/s
Badge +3
Maar Joris, dus het is verstandig om bij simyo te blijven ondanks die slome en dure upload snelheid wat overigens wel beter is bij een abbonement... ;o
Badge +3
Zucht.....maar op zo'n manier is simyo niet echt eerlijk bezig...en de upload snelheid is al een drama.. ;(


als je abbo hebt is het ook niet veel beter :S
maar eingelijk wel want je betaald ook meer uiteindelijk.........
Badge +3
Zucht.....maar op zo'n manier is simyo niet echt eerlijk bezig...en de upload snelheid is al een drama.. 😢
Badge +3
Waarom zie ik bij de abbonementen dat de upload en download snelheid veel sneller is dan bij de prepaid?! Want zo moeten mensen verplicht een abbonement nemen en daarnaast hebben ze meer Mbs dan bij de prepaid!?

Ik zou zeggen: vergelijk het maar bij 'prepaid' en abbonement'

Lekker eerlijk zo, en dat terwijl ik binnenkort een toestel met internet wou aanschaffen -_-

Edit@ oeps! Ik had het beter in de topic internet kunnen plaatsen! Naja.....

Edit2@ en ik zie dat de prijzen voor internet bij prepaid hoger is dan bij internet bij abbonement..


het klopt dat prepaid duurder is dan abbo maar je moet wel verplicht alles betalen elke maand betalen en kan niet je tegoed per maand meenemen snap je?

Reageer