Beste antwoord door Ilias
Bekijk originele reactieWaarom heb ik negatief saldo?
Hallo,mijn dochtertje van 12 gisteren blij gemaakt met een ander telefoontje en een simkaart van Simyo(aanbevolen voor kinderen) simkaart erin,direct een bundel van 4 euro erin,anders kon het geld kosten,de telefoon aan de lader en instellingen over laten zetten.Even de app van Simyo erop en super.Ja dat dachten we! 3 uur later krijgen we bericht 67,24 in de min!!!!!! We hebben gewoon omdat de telefoon aan het bijwerken was,met het idee daar is het bundeltje voor,67,24 negatief saldo(ik was nog bezig met jullie app,en heb toen het internet uitgezet bij instellingen,maar te laat!) en we meenden dat we op wifi zaten,maar het was haar nieuwe mobieltje,wat een kater.Wat nu te doen. Mvgr.
Hallo,het is opgelost door Simyo,namens onze dochter heel erg bedankt!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.