Skip to main content

.

Hallo,mijn dochtertje van 12 gisteren blij gemaakt met een ander telefoontje en een simkaart van Simyo(aanbevolen voor kinderen) simkaart erin,direct een bundel van 4 euro erin,anders kon het geld kosten,de telefoon aan de lader en instellingen over laten zetten.Even de app van Simyo erop en super.Ja dat dachten we! 3 uur later krijgen we bericht 67,24 in de min!!!!!! We hebben gewoon omdat de telefoon aan het bijwerken was,met het idee daar is het bundeltje voor,67,24 negatief saldo(ik was nog bezig met jullie app,en heb toen het internet uitgezet bij instellingen,maar te laat!) en we meenden dat we op wifi zaten,maar het was haar nieuwe mobieltje,wat een kater.Wat nu te doen. Mvgr.
Hallo,het is opgelost door Simyo,namens onze dochter heel erg bedankt!
Hoi S line,



Welkom op 't Simyo Forum!



Helemaal goed dat het is opgelost! Dat scheelt alweer, he! Laten we hopen dat het voortaan gewoon goed gaat.



Als je nog vragen hebt, dan kun je ons gewoon een bericht sturen. We helpen je graag verder.



Groetjes,

Ilias

Reageer