Ik heb voor mijn zoontje van 10 een Prepaid simkaart besteld van €7,50 zodat hij ons in geval van nood kan bellen en dat wij hem kunnen bereiken als hij met vriendjes gaat spelen. Ik las in de mail al voordat ik de simkaart binnen had, om Internet uit te schakelen via de Simyo app en heb dit gedaan voordat ik de Simkaart ging plaatsen.
Tot mijn verbazing, is er alsnog tegoed van de simkaart af gegaan, ondanks dat ik Internet al uit had geschakeld via de app! Ik vind dit erg merkwaardig! Graag zie ik deze kosten teruggedraaid worden!
Met vriendelijke groet,
Martijn
Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.
Waarom heb ik kosten aan internetverbruik terwijl ik dit vooraf heb uitgezet in de Mijn Simyo app?
Beste antwoord door Amy
Hoi ​
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt.
Ik heb zojuist even meegekeken op de aansluiting en ik zie dat de internetoptie inderdaad is uitgeschakeld op 26-02-2025 om 18:34. Om 18:28 had het internetverbruik plaatsgevonden maar verwerkt in Mijn Simyo om 19:00 omdat het verbruik altijd met een vertraging wordt verwerkt. . Het is begrijpelijk dat dit verwarrend is. Ik zie dat de optie goed staat uitgeschakeld, het zou nu dus niet meer moeten gebeuren dat er internetverbruik wordt geregistreerd op de simkaart.
Bedankt voor je reactie ​
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.