Heb Prepaid kaart bij jullie en koop af en toe data. Ook gister data gekocht en ik ben Pokemon Go gaan spelen, ongeveer 1 uurtje, daarna databundel weer uitgezet. Dat ik thuis kwam gaf mijn simyo app bijna geen gebruik aan, maar nu zie ik dat ik zwaar in de min sta. Heb gekeken in mijn telefoon en zag dat 1 app vreselijk veel data heeft geslurpt precies in die tijd, terwijl ik thuis altijd op wifi zit. Heb weer 10 euro betaald van mijn zakgeld, maar kwam er net achter, nog geen data, sta nog bijna 30 euro in de min. Zoveel zakgeld heb ik niet en dat vind ik wel een duur uurtje. Ik baal heel erg, kan nu geen Pokemon Go spelen met mijn vrienden en moet 2 maanden sparen om die 30 euro weer bij elkaar te krijgen. Heb meteen die app van mijn telefoon gegooid. Kunnen jullie iets voor mij doen?
Groetjes Tycho
Beste antwoord door Caspar
Bekijk originele reactie