.

Beantwoord

Waarom heb ik geen whatsapp zonder WiFi verbinding?

  • 15 September 2015
  • 8 reacties
  • 7317 Bekeken

Ik gebruik mijn telefoon hoofdzakelijk voor whatsapp, bel heel zelden en gebruik SMS ook maar paar keer per maand.
Tot nu toe heb ik prepaid kaart gehad en kan zonder WIFI verbinding geen whatsapp gebruiken.
Als ik dit toch wil ( enkele malen per week) wat is dan aan te raden, weer prepaidkaart of abonnement?????
icon

Beste antwoord door Scotsman 15 September 2015, 21:41

Bekijk originele reactie

8 reacties

Bij prepaid kun je ook internet bundels kopen. Kijk maar eens op je persoonlijke pagina hoe je dit kunt uitbreiden.
Als dit de toon is op dit forum bedank ik voor de eer!
Niet iedereen is zo bijdehand in dit soort dingen. En gelukkig ook niet zo onbeschoft.
Je hoeft toch niet te reageren????:?
Was een goed bedoeld antwoord de gestelde vraag. Niks onbeschoft aan.

Maar goed, Simyo is een online provider en alles is daarom ook online te regelen, daarom verwees ik naar de persoonlijke pagina.
Reputatie 7
Badge +9
Het moet beslist mogelijk zijn om zonder WiFi WhatsApp te gebruiken. Als dat niet lukt dan staat waarschijnlijk internet op je mobiel niet aan. Je kunt deze optie aan- en uitzetten op Mijn Simyo. Mocht dat niet meteen effect hebben dan moet je je toestel even uit en weer aan zetten. Het maakt geen verschil of je prepaid hebt of een sim-only abonnement. In beide gevallen is mobiel internet mogelijk.
Dank je wel, uit zetten had ik nog niet geprobeerd, ga t meteen proberen.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Gravelstone, welkom op het Simyo forum 🙂.

Het is heel goed mogelijk dat jij geen gebruik van internet zonder wifi kunt maken. Dit komt, zoals Scotsman al terecht opmerkte, omdat je de optie Internet op je mobiel in Nederland niet aan hebt staan. Deze zet je aan op Mijn Simyo onder het kopje instellingen - Netwerkinstellingen. Zodra je deze aanzet en je telefoon opnieuw opstart, kun je gebruik maken van internet op je mobiel!

Weet wel; ook Whatsapp verbruikt MB's. Niet veel, maar je moet maar net een foto of een filmpje ontvangen. Dan kunnen de kosten gauw oplopen. Let je hier op?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je reacties Raytje en bedankt Scotsman voor het antwoord 🙂.
Bedankt voor jullie adviezen en waarschuwingen. Na opnieuw opstarten lukte het inderdaad en ben ik dus ook buiten de deur bereikbaar. 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Gravelstone,

Goed dat je internet nu ook buiten de deur werkt! Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het ons dan weten via het Simyo forum 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer