.

Beantwoord

Waarom heb ik een mail gekregen dat automatisch opwaarderen is stopgezet?

  • 20 November 2019
  • 1 reactie
  • 279 Bekeken

Badge

Zojuist kreeg ik een mailtje van Simyo: Automatisch opwaarderen met Simyo is opgezegd. Ik weet van niets, dus voor welk van mijn 5 telefoonnummers?

icon

Beste antwoord door Tessanne 21 November 2019, 13:07

Hoi Noach,

 

Wat lastig dat je niet weet om welk nummer het gaat. Ik help je graag verder! Deze melding krijg je meestal als je te lang een prepaid aansluiting niet hebt gebruikt:  bellen/sms’en/internetten/opwaarderen. Na 6 maanden wordt dan namelijk het nummer opgeheven. Dit is denk ik ook zo gebeurd bij jouw nummer.

 

Ik denk dat ik het nummer waar het om gaat heb gevonden, maar omdat het nummer onder een ander adres staat dan het nummer van dit account (op het forum), kan ik je niet zonder controle van je gegevens verder helpen. Ik zou je willen vragen om mij een privé berichtje te sturen met je postcode en huisnummer van de prepaid aansluiting. Dan kan ik deze opzegging wellicht nog voor je terugdraaien.

 

Ik hoor graag van je!

 

Groetjes,

Tessanne 

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Noach,

 

Wat lastig dat je niet weet om welk nummer het gaat. Ik help je graag verder! Deze melding krijg je meestal als je te lang een prepaid aansluiting niet hebt gebruikt:  bellen/sms’en/internetten/opwaarderen. Na 6 maanden wordt dan namelijk het nummer opgeheven. Dit is denk ik ook zo gebeurd bij jouw nummer.

 

Ik denk dat ik het nummer waar het om gaat heb gevonden, maar omdat het nummer onder een ander adres staat dan het nummer van dit account (op het forum), kan ik je niet zonder controle van je gegevens verder helpen. Ik zou je willen vragen om mij een privé berichtje te sturen met je postcode en huisnummer van de prepaid aansluiting. Dan kan ik deze opzegging wellicht nog voor je terugdraaien.

 

Ik hoor graag van je!

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer