.

Vraag

Waarom geen automatisch opwaarderen bij aanschaf bundel?

  • 18 November 2022
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

Ik reis vaak, en zou het fijn vinden om indien nodig een bundel te kunnen kopen vanuit de Simyo app, zonder dat ik de digipas van mijn bank altijd bij me moet hebben. Als ik nu in de app een bundel probeer te kopen krijg ik de melding dat ik daar te weinig beltegoed voor heb. Vervolgens moet ik dat met iDEAL opwaarderen. Ik vind dat een dom systeem, want ik heb juist expres automatisch opwaarderen ingesteld om dit soort gepiel te voorkomen. Waarom kan ik niet gewoon een bundel kopen met beltegoed, en dat dat beltegoed dan gewoon automatisch wordt opgewaardeerd tot ik genoeg heb om de bundel te kopen?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @simyogebruiker2,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt!

Als je automatisch opwaarderen hebt aanstaan, dan wordt je beltegoed automatisch opgewaardeerd als je onder de €2,00 uitkomt of op een vaste dag in de maand. Er wordt dan een bedrag wat je zelf hebt uitgekozen bijgeschreven aan je beltegoed. Zolang je niet onder de €2,00 komt, wordt er dus ook niet automatisch opgewaardeerd.

Als je saldo niet voldoende is om een internetbundel aan te schaffen, dan dien je eerst je beltegoed op te waarderen. Dit is omdat de internetbundel altijd wordt verrekend met het beltegoed. Helaas is hier geen andere mogelijkheid voor maar zal ik jouw tip zeker meenemen! Het spijt me dat ik niet meer voor je kan betekenen.

Groetjes,
Amy

Reageer