.

Beantwoord

Waarom geeft Mijn Simyo bij het inloggen aan: "Dit is geen bestaand account meer"?

  • 28 January 2020
  • 3 reacties
  • 273 Bekeken

Mijn zoontje heeft bij Simyo een prepaidabonnement. Zijn tegoed is op en kan niet meer bellen en gebeld worden. Wel whtats appen e.d. Bij het inloggen bij Simyo wordt aangegeven “Dit is geen bestaand account meer”. Opwaarderen lukt dus niet.

Hoe krijgt hij het abonnement en account weer ‘normaal’, zodat opwaarderen ook weer mogelijk is?

icon

Beste antwoord door Tessanne 29 January 2020, 10:11

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Gert R,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Het is zeker geen ideale situatie dat jouw zoontje op het moment niet zelf kan bellen! Daarom zou ik graag direct met je mee kijken wat er scheelt aan de aansluiting.

 

Om bij Simyo een prepaid aansluiting actief te houden dien je minimaal eens in de 6 maanden één van de onderstaande handelingen uit te voeren:

Je simkaart houd je actief door minimaal één keer per half jaar tenminste één van onderstaande acties uit te voeren:

  • Een uitgaand gesprek te voeren.
  • Een sms te sturen.
  • Verbinding te maken met mobiel internet.
  • Een internetbundel te kopen.
  • Je beltegoed op te waarderen.

Is dit gelukt? Als dit niet lukt krijg je van ons 2 waarschuwingsmails, hebben jullie deze mails toevallig van ons ontvangen?

 

Kun jij mij in een privéberichtje het 06 nummer van je zoontje sturen?

 

Groetjes,

Tessanne

Hallo Tessane,

Ik heb inmiddels contact gehad met de helpdesk, probleem is duidelijk en de oplossing ook. Dank!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Gert R,

 

Fijn dat je er met onze helpdesk uit bent gekomen! Mocht je ooit nog andere vragen hebben, dan staan we voor je klaar! :blush:

 

Nog een fijne week!

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer