Skip to main content
Ik krijg de laatste tijd mailtjes dat ik internet gebruik zonder internetbundel, waardoor ik ineens heel veel van mijn beltegoed kwijt ben aan MB's. Hoe zit dit?
Uit je vraag maak ik op dat je NIET wilt dat data extra beltegoed kost. Zet op mijn simyo internet uit dan heb je alleen kosten via bel sms.

Geen bundel voor data betekent 0.15 eur per MB. En dat is relatief duurder dan de kosten per MB bij een databundel, dat is waar Simyo je op attendeert.
Hoi Lieke1,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed dat je dit komt vragen! Zoals je ziet heb ik het bericht van Friesian gemarkeerd als antwoord. De internetoptie staat aan op jouw aansluiting en hierdoor heeft jouw telefoon de mogelijkheid om gebruik te maken van het internet. Dit hoef jij niet perse zelf te doen maar kan door jouw telefoon gevraagd worden voor bepaalde acties.



Omdat je geen internetbundel hebt, worden deze MB's van je beltegoed afgehaald. Via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen kun je deze optie uitzetten. Je kunt alleen nog gebruik maken van wifi. Laat je het weten als je nog vragen hebt?



@Friesian, bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Angela

Reageer