Skip to main content
Vanmorgen prepaid internet bundel gekocht voor 1 dag om even uit te proberen, echter werkt niet maar wat gaat er niet goed. Op mijn simyo kan ik wel zien dat er nu een bundel van 20MB staat.'.



Probleem gevonden !!!!
Internet staat aan op mijn simyo?

Controleer de instellingen..

https://www.simyo.nl/klantenservice/gebruiken-instellen-34/internetinstellingen-53/telefoons-395



Toestel een keer uit en weer aan.
Probleem gevonden !!!!



Zou je de oplossing hier ook willen delen? Dat zou anderen die met een zelfde euvel kampen kunnen helpen.
Hi Ingewmwb,



Wat vervelend dat je in de eerste instantie geen gebruik kon maken van je internetbundel. Zoals Friesian al vroeg: heb je er op gelet dat de optie Internetten op je mobiel aan stond? Dit kun je controleren door in te loggen op Mijn Simyo en te gaan naar Instellingen > Netwerkinstellingen. Als deze optie namelijk niet aan staat, dan kun je geen verbinding maken met het mobiele netwerk.



Ook is het nodig dat je mobiele telefoon op de juiste manier ingesteld staat. Via onze handige Toestelhulp tool kun je die vinden! Je klikt dan op jouw type telefoon en vervolgens op 'Internet'. Volg je alle stappen? Dan hoort alles dus goed te staan!



Ten slotte wilt het nog wel eens helpen om je toestel uit en aan te doen nadat je een internetbundel hebt aangeschaft. Het kan zo zijn dat je toestel zich even moet aanpassen aan de nieuwe orde van de dag 🙂



Gelukkig heb jij al een oplossing gevonden! Zoals RicoK al vroeg: wil je deze met ons delen? Dan kan iemand anders daar ook van leren.



Laat je 't weten?



@ Friesian en RicoK: Dank voor de hulp, mannen!



Groetjes,

Jihane

Reageer