.

Beantwoord

Waarom betaal ik geen 10 cent per minuut?

  • 31 March 2016
  • 4 reacties
  • 289 Bekeken

Goedendag !

Ik snap de kosten van mijn prepaid rekening niet of het klopt niet.
Als ik het goed begrijp betaal ik in 2016 10 cent per minuut en de minuten worden afgerond naar boven!
Hoe kom ik dan aan de volgen bedragen per minuut voor normale 06 nummer in nederland
1.45 minuut = 0,36 cent
1.58 minuut = 0,23 cent
0.37 minuut = 0,15
0.37 minuut = 0,20
1.18 minuut = 0,29
1.44 minuut = 0,36
Het komt dichter in de buurt van 15 cent per minuut dan 10 cent maar dan nog kloppen de bedragen niet.
Kan iemand mij vertellen hoe dat zit?
icon

Beste antwoord door Sean 1 April 2016, 16:23

Bekijk originele reactie

4 reacties

Ik deel dezelfde vraag Seppetto.
Mijn verbruik de afgelopen tijd loopt ook niet synchroon met de 10 cent per minuut die aangegeven staat voor prepaid bellen:
0:00:31 af € -0,15
0:01:23 af € -0,23
0:00:52 af € -0,19
0:00:08 af € -0,11
0:00:06 af € -0,11
0:00:53 af € -0,19

Hanteert Simyo starttarieven ofzo? Maar dan zou bellen onder de minuut nog steeds niet meer dan 10 cent mogen kosten?

Ik heb ook nog even gekeken naar "mijn tarieven" en daar staat dat ik nog gebruik maak van de oude tarieven. Misschien heeft het daar iets mee te maken?
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Sepetto,

Welkom op het Simyo forum.

Dat is een heel goede vraag.

Jij bent al klant bij Simyo sinds 2006. Op dat moment golden er andere Prepaid tarieven dan nu. Deze kun je hier terug vinden.

Toen we besloten de tarieven aan te passen, hebben we onze bestaande klanten geïnformeerd dat zij er zelf voor konden kiezen om over te stappen op deze nieuwe tarieven.

Klanten die dit niet gedaan hebben bellen nog steeds voor het oude tarief.

Het is nog steeds mogelijk om over te stappen op Mijn Simyo via het tabblad 'Instellingen > Beltegoed & Tarieven'.

Heb ik dit zo goed aan je uitgelegd?

@RB8 Jij ook van harte welkom op het forum!

Je was er zelf al achter gekomen dat je nog gebruik maakt van de oude tarieven en daar heeft het inderdaad mee te maken.

Hetzelfde geldt natuurlijk voor jou, je kunt nog steeds overstappen naar de nieuwe tarieven via Mijn Simyo.

Als jullie hier nog vragen over hebben dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Sean
Er begind me i.d.d iets te dagen en ik weet nog dat ik toen bewust niet was overgestapt omdat er ook nadelen aanzaten aan die overstap. ik weet alleen niet meer wat maar dat kan ik mss nog terugvinden.

Duidelijk zo! bedankt!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Seppetto,

Graag gedaan namens Sean! Fijn dat het zo duidelijk is geworden voor je en helemaal super dat jij je deze mail vaag herinnert 🙂 Wie weet heb je deze nog bewaard in je inbox van lang geleden en kun je hem nog terugvinden. Op onze website vind je uiteraard ook alle voorwaarden. Die kun je ook gerust bekijken.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer