Skip to main content

.

ik krijg de melding dat mijn nummer om administratieve redenen is geblokkeerd. Op 1september heb ik het tegoed nog opgewaardeerd. Hoe is dit mogelijk. Hierna heeft geen verbruik plaatsgevonden....
ik krijg de melding dat mijn nummer om administratieve redenen is geblokkeerd. Op 1september heb ik het tegoed nog opgewaardeerd. Hoe is dit mogelijk. Hierna heeft geen verbruik plaatsgevonden....
Hoi BCKRS,



Welkom op 't Simyo Forum!



Wat enorm vervelend dat je om administratieve redenen bent geblokkeerd. Ik zie dat dit te maken heeft met het niet hebben van beltegoed.



Ik kan terugzien dat je gister een opwaardering hebt proberen door te voeren van € 20,-. Deze is echter niet gelukt. Ik raad je dus ook aan om bij de afschrift van je bank te kijken of de € 20,- daadwerkelijk is afgeschreven. Dit kan dan de reden zijn geweest dat je om administratieve redenen bent geblokkeerd.



Verder wil ik je aanraden om een internetbundel aan te schaffen of de optie 'internet op je mobiel in Nederland' uit te schakelen. Ik zie namelijk dat je veel verbruik hebt gehad vanwege internetverbruik. Is iets om over na te denken.



Samenvattend: Je opwaardering is volgens ons systeem niet gelukt, probeer het nogmaals om weer gebruik te kunnen maken van de aansluiting.



Als je nog vragen hebt, laat je het weten?



Groetjes,

Ilias
Onderstaande is niet correct. Volgens mijn bankrekening hebben jullie op 1=9=2016 €20 afgeschreven. Gisteren heb ik niets opgewaardeerd. (?)

Jullie hebben de opwaardering dus nog niet verwerkt.





Hoi BCKRS,



Welkom op 't Simyo Forum!



Wat enorm vervelend dat je om administratieve redenen bent geblokkeerd. Ik zie dat dit te maken heeft met het niet hebben van beltegoed.



Ik kan terugzien dat je gister een opwaardering hebt proberen door te voeren van € 20,-. Deze is echter niet gelukt. Ik raad je dus ook aan om bij de afschrift van je bank te kijken of de € 20,- daadwerkelijk is afgeschreven. Dit kan dan de reden zijn geweest dat je om administratieve redenen bent geblokkeerd.



Verder wil ik je aanraden om een internetbundel aan te schaffen of de optie 'internet op je mobiel in Nederland' uit te schakelen. Ik zie namelijk dat je veel verbruik hebt gehad vanwege internetverbruik. Is iets om over na te denken.



Samenvattend: Je opwaardering is volgens ons systeem niet gelukt, probeer het nogmaals om weer gebruik te kunnen maken van de aansluiting.



Als je nog vragen hebt, laat je het weten?



Groetjes,

Ilias

Hoi BCKRS,



Mijn excuses! Ik bedoelde inderdaad 01-09-2016. Ik zie dat het tegoed nu wel verwerkt is. Je hebt nu € 19,98 beltegoed op je aansluiting.



Onze excuses voor de vertraging!



Groetjes,

Ilias

Reageer