.

Vraag

Waar vind ik de prepaid Algemene Voorwaarden?

  • 15 October 2022
  • 59 reacties
  • 443 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
  • Actief Simyaan
  • 274 reacties

Belangrijk om voor jou te weten: als je een half jaar geen gebruik maakt van je nummer, gaan wij ervan uit dat je geen klant meer wil zijn van Simyo en sluiten we je nummer af. Je kunt dit nalezen in de algemene voorwaarden (artikel 3 en 22) of op simyo.nl/prepaid.

 

Op https://www.simyo.nl/prepaid zie ik geen artikel 3 en 22 en ook niet direct een link naar de algemene voorwaarden. Kan deze email niet direct naar de juiste voorwaarden linken?


59 reacties

@XTF Goeie vraag. We blijven natuurlijk wel 2 verschillende providers en gebruiken ook daarom eigen methodes. Ik kan het altijd voorleggen bij de desbetreffende afdeling maar of we dit op precies dezelfde manier zullen doen schat ik de kans klein van in. 

Bedankt voor het meedenken! 

Groetjes,
Amy

@Amy Dank voor je reactie. Het zou toch wel een stuk veiliger zijn als er minimaal een maand een mogelijkheid tot herstel is. Nu val je zomaar in een ravijn (zoals @XTF al zei kun je die mail door omstandigheden missen of te laat lezen) en is herstel totaal onmogelijk. Dat voelt voor mij nog erger dan spelen met vuur.

Dat Simyo een eigen methode aan wil houden en niet zomaar hetzelfde als KPN wil aanhouden kan ik me wel voorstellen. Bij KPN kun je nog gebeld worden in die 3 maanden, waardoor je ook dat signaal makkelijk kunt missen.

Als ik een voorstel zou mogen doen dan zou ik zeggen dat er behalve die mails van 2 en 4 weken voor het einde, ook op die momenten een SMS gestuurd wordt, gevolgd door 2 maanden blokkering. Als die blokkering volledig is, dus dat je ook niet gebeld kan worden, dan wordt het de gebruiker veel sneller duidelijk dat er wat aan de hand is. Je zou dat nog aan kunnen vullen met elke 2 weken een SMS met de mededeling dat het nummer geblokkeerd is wegens niet-gebruik.

Ik ben benieuwd of Simyo deze procedure gaat verbeteren. Ik hoop het wel, want ik krijg binnenkort een extra nummer en dat zou ik graag hier onderbrengen. Met de huidige procedure is me dat te link.

(ik schreef hiervoor als @chabot, maar op de een of andere manier is mijn naam gewijzigd…)

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Philippe.,

Bedankt voor je reactie. Ik zal dit inderdaad voorleggen bij de desbetreffende afdeling! Bedankt voor het meedenken 😊. 

Groetjes,
Amy


Bedankt voor je reactie. Ik zal dit inderdaad voorleggen bij de desbetreffende afdeling!
 

Heel fijn, @Amy ❗️👌

Krijgen we hier dan ook feedback als er iets (op welke manier dan ook) mee gedaan wordt of wanneer het helemaal afgewezen wordt?

Dat zou mooi zijn, ook voor anderen die dit draadje lezen.

Reputatie 7
Badge +7

@Philippe. Ik zal dit inderdaad in de gaten houden. Mocht ik er een reactie op krijgen dan laat ik het weten 😊.

Reputatie 3
Badge +1

@Philippe. Ik zal dit inderdaad in de gaten houden. Mocht ik er een reactie op krijgen dan laat ik het weten 😊.

De desbetreffende afdeling is niet echt reactief of wel?

Badge

@Amy En, wat is de reactie op mijn voorstel? Ik ben langzamerhand wel nieuwsgierig!

Reputatie 7
Badge +6

Hi @XTF en @chabot,

Bedankt voor jullie bericht. Ik kan het me voorstellen dat jullie graag een update willen hierover!

Momenteel is @Amy met verlof dus ik kan niet navragen of zij hier al een reactie op heeft gekregen. Zodra zij weer aanwezig is zal ik haar vragen of zij al iets heeft gehoord hierover :).

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7
Badge +6

Hi @chabot en @XTF,

Bedankt voor jullie geduld. Amy heeft het idee op onze Wall of Change gezet, alleen hebben wij hier nog geen terugkoppeling over gekregen. In verband met de huidige drukte die wij nu hebben en de afwezigheid van een aantal collega's die hierover gaan heeft het op dit moment geen hoge prioriteit. Zodra wij een terugkoppeling hebben gekregen laten wij het uiteraard weten!

Bedankt voor jullie begrip.

Groetjes,
Roeqajja

@Roeqajja Dank je voor deze update!

Dan zullen we nog wat langer moeten wachten. Ik blijf benieuwd wat het gaat worden.

Reageer