Skip to main content
ik heb voor mijn moeder een sim kaart  besteld, zodat wij haar altijd kunnen traceren met een GPS telefoon. Om niet steeds te moeten opwaarderen, willen wij het beltegoed automatisch opwaarderen. Ik heb voor het automatisch opwaarderen het rekeningnumer geactiveerd en ook nog een paar keer automatisch op waarderen ingesteld. Maar ik kan nergens in mijnSimyo vinden dat het aan staat. Klopt dat?

Of kijk ik erover heen?
Hoi Malies, welkom op het Simyo forum :)



Ik heb je vraag even verplaatst naar het forumonderdeel Prepaid. Zo kunnen andere forumbezoekers met eenzelfde vraag hun antwoord makkelijker vinden.



Wanneer je op Mijn Simyo op 'Automatisch opwaarderen' aanklikt en vervolgens instelt wanneer, met hoeveel je wilt opwaarderen en op welke manier je dit wilt betalen, kun je vervolgens op 'bevestigen' klikt, dan is het ingesteld.



Heb je deze stappen ondernomen?
Hoi Ernst,

Bedankt voor je antwoord.

Ja dat heb ik gedaan. Zelfs daarvoor een Ideal betaling van 1cent gedaan.

Maar je kan nergens zien in mijn Symyo dat het ook aanstaat.

Dus eigenlijk zie je nergens een bevestiging.

Zou wel handig zijn.
Hoi Malies,



Dat je een 1 cent betaling hebt gedaan via Mijn Simyo kan ik inderdaad terugvinden, maar ik kan niet zien dat je automatisch opwaarderen hebt aangezet. Dat is dus ook de reden dat je geen bevestiging hebt gekregen.



Ik moet je vragen om dit nog een keer te proberen en het ons even laat weten, zodat wij kunnen checken of het goed is gegaan. 🙂
hier het zelfde probleem ik heb ingesteld dat ik automatisch wil opwaarderen, 1 cent overgemaakt... maar heb nu geen idee of het automatisch opwaarderen in ingesteld. moet ik nu net als marlies na activatie van mijn rekening opnieuw aangeven dat ik automatisch wil opwaarderen?? is voor mij niet zichtbaar😕
Hoi martien1, welkom op ons forum :)



Op Mijn Simyo zie je de button 'Automatisch opwaarderen ›' waarmee je dus automatisch opwaarderen kunt aanzetten.

Om dit aan te zetten dien je je rekeningnummer te activeren door 1 cent te betalen. Die betaling zie ik wel, maar er is helaas geen rekening geactiveerd nu.

Misschien wil je dit nogmaals proberen?



Vervolgens kun je daadwerkelijk het automatisch opwaarderen aanzetten. Als dit, zoals nu, niet aan staat, zal er nog 'Automatisch opwaarderen ›' te zien zijn. Als het wél aanstaat, staat er 'Automatisch opwaarderen uit ›'



heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je?

Reageer