.

Beantwoord

Waar kan ik de houdbaarheidsdatum van mijn beltegoed vinden?

  • 6 August 2015
  • 3 reacties
  • 395 Bekeken

Badge
ik gebruik simyo hoofdzakelijk voor inkomende diensten, waar vind ik een vermelding van de houdbaarheidsdatum van mijn beltegoed op mijn simyo en in de prepaid app ?
icon

Beste antwoord door Anonymous 6 August 2015, 14:21

Bekijk originele reactie

3 reacties

Deze service wordt door het schaepjuh aan u geleverd.🆒 Bijna dan toch...:D

Je hoeft dus alleen te kijken naar laatste gebruikstijdstip tel daar ongeveer 6 mnd bij om actief te houden en/of onthoud opwaardeerdatum.

Mijn Simyo, na inloggen direct links bij het overzicht.onder je huidige beltegoed.

App...onder huidig beltegoed tijdstip laatste min-sms, data.
Die datum ! dus in de gaten houden.
Badge
het enige wat ik kan vinden is een maand, geen exacte laatste dag, laatste keer dat ik een uitgaande dienst gebruikt heb is in juni (en vandaag, maar dat staat nog niet online), zou wel handig zijn als de app of website je de afloopdatum nauwkeurig kon vertellen en hoeveel dagen je daarna nog de tijd hebt om actie te ondernemen.

gebruik ook telfort prepaid, die laat je wel keurig weten op welke datum het tegoed afloopt en dan heb je nog 90 dagen om op te waarderen, daartussen kun je geen uitgaande diensten gebruiken behalve 112.

dit is nog steeds een vervelend probleem met veel prepaid kaarten, nu is simyo al iets beter dan de rest door het actief houden via gebruik te maken van een uitgaande dienst, maar eigenlijk zou simyo ook moeten kijken naar je ingaande diensten, daar verdient een provider (onderling) ook aan toch ?

🆒
Reputatie 6
Badge +10
Hoi delphic,

Friesian heeft je gelukkig duidelijk uitgelegd hoe je achter de verloopdatum van je beltegoed kunt komen. Dit kan inderdaad via je verbruik. Als het goed is kun je op de laatste notering klikken onder het kopje verbruik en dan zie je het verbruik gespecificeerd. Laat je ons weten of dit is gelukt?

maar eigenlijk zou simyo ook moeten kijken naar je ingaande diensten, daar verdient een provider (onderling) ook aan toch ?🆒

Dit moet ik ontkrachten. Een provider verdient niks aan het feit dat jij een gesprek of een sms ontvangt op je telefoon. Dit registreren we ook niet, omdat we dit simpelweg niet mogen 🙂. Daarom kunnen we inkomend gebruik van je nummer niet meetellen in het actief houden van je prepaid.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord Friesian!

Reageer