.

Beantwoord

Waar is mijn Lowcall belhistorie/facturen?


Goedemorgen,

Zojuist bericht gehad dat mijn oude Lowcall is overgezet naar Prepaid.
Fijn...maar waar kan ik nu mijn historie zien met welke nummers ik gebeld heb?
Al mijn facturen kan ik nu niet terug vinden.

Wie kan mij helpen?

Groet,
icon

Beste antwoord door Angela 5 April 2016, 09:42

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Slowmotion72,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat is een goed punt!

Je kunt de geschiedenis en je oude facturen inderdaad niet meer inzien via Mijn Simyo na de overstap. Je account is nu eigenlijk 'net nieuw' waardoor deze oudere gegevens niet meegekomen zijn. Gelukkig kan ik jouw oude facturen wel naar je mailen. Als jij kunt aangeven welke facturen je graag zou willen ontvangen, dan ga ik dit in orde maken voor je.

Laat je het weten?

Groetjes,
Angela
Dag Angela, hartelijke dank voor je reactie, al mijn facturen had ik nog bij Simyo staan, maar tot hoever kun je terug? En anders graag vanaf december 2015. Bij voorbaat hartelijke dank! Groet, MS
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Slowmotion72,

We kunnen terug tot vorig jaar, dus ik heb vanaf november / december 2015 naar je toegestuurd 🙂. Ik heb dit gedaan naar het e-mail adres waarmee je bent aangemeld op het forum. Heb je ze ontvangen?

Groetjes, Tiury
Hartelijkedank top!
Reputatie 6
Badge +10
Graag gedaan Slowmotion72 🙂. Als je nog verdere vragen hebt, zie ik graag terug op het Simyo forum.

Groetjes, Tiury
Badge
Ik zou ook graag nog de factuur van maart 2016 ontvangen, indien mogelijk.

Vr.gr.Edwin
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Edwin,

Dat is zeker mogelijk. Je had hier zelf al een topic over aangemaakt zag ik!

De factuur heb ik je inmiddels toegestuurd. Heb je deze ontvangen?

Groetjes,
Sean
Badge
Ja, alleen ik moet eigenlijk de factuur van April hebben, daar staat nl het belgedrag van maart op ;-)

Vr.gr.Edwin
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Edwin,

Het belgedrag van maart staat wel op de factuur van maart! De abonnementskosten worden vooruit betaald en staan op een andere factuur. Misschien dat je je daar in vergist?

Heb je de factuur wel al ontvangen?

Groetjes,
Caspar
Badge
De factuur is van 6 maart en is dus het belgedrag van februari vermeld en niet van maart.
In april hoor ik dan een factuur te krijgen van maart, waarop staat wat er is gebeld/sms.

Gr.Edwin
Reputatie 6
Badge +10
Hoi trabantsmurf,

Ik heb in dit topic antwoord gegeven op je laatste vraag 🙂. Voor het overzicht is het handig als je in één topic reageert. Kun je via dat verder antwoord geven op mijn reactie?

Groetjes, Tiury

Reageer