.

Beantwoord

Waar automatisch opwaarderen instelling zien op de site?

  • 14 May 2015
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

Hallo, waar kan ik zien welke instelling ik heb ten aanzien van automatisch opwaarderen. Ik heb 3 stuks abo's en weet niet precies welke ik dit ingesteld heb.
icon

Beste antwoord door Naomi 16 May 2015, 20:07

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Janlis,

Je kunt dit bekijken door in te loggen op mijn Simyo.
Zo te horen heb je prepaid aansluitingen.
Op de pagina overzicht in Mijn Simyo kun je bij handmati opwaarderen waar het tegoed staat ook automatisch opwaarderen aanzetten.
https://mijn.simyo.nl/selfcare2/servlet/AutoRefill
Ook via de bovenstaande link kan je heet controleren.

Heb ik je zo goed geholpen?
Hallo Maikel, leuk dat ik het daar kan aanzetten. Dit is mij geheel bekent. Ik wil echter weten "OF" ik het voor één van mijn nummers heb aangezet. Dus kortweg "de status" aflezen. Waar doe ik dat dan ?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi janlis,

Je topic heb ik voor de overzichtelijkheid verplaatst naar het subforum Prepaid.

Op je Mijn Simyo pagina kun je zien of automatisch opwaarderen aanstaat. Je kunt dit bekijken onder het tabblad Overzicht > Mijn tegoed opwaarderen. Wanneer je ziet dat je automatisch opwaarderen hebt ingesteld, dan kun je hem dus uitzetten. Al je hem niet hebt ingesteld, dan kun je hem aanzetten.

Direct de status aflezen kan dus niet op je Mijn Simyo pagina. Ik vind dit zelf wel een goede vraag. Je idee ga ik daarom op de Wall of Change plaatsen 🙂 Hier worden alle goede klantideeën geplaatst. Hopelijk wordt dit aangepast. We zijn bezig met een nieuwe Mijn Simyo pagina, dus het is goed mogelijk dat ook dit veranderd :)

Heb je hierover nog vragen?

@maikel.twinnie; dankjewel voor je reactie 🙂

Reageer