.

Beantwoord

Waar automatisch onderling bellen bundel (prepaid) uit- en aanzetten?

  • 1 July 2015
  • 5 reacties
  • 217 Bekeken

Badge
ik maak al gebruik van de onderling bellen bundel & waardeer deze elke maand zelf op. Nu zie ik op de site dat dat ook automatisch kan. Als ik er toch geen gebruik meer van wil maken hoe & hoe snel kan ik dit dan opzeggen?
icon

Beste antwoord door Ali 2 July 2015, 17:37

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi ilovesimyo,

Fijn je weer terug te zien op onze forum.

De onderling bellen bundel is alleen beschikbaar bij oude prepaid aansluitingen. Deze wordt niet meer aangeboden. Alleen klanten die deze bundels geactiveerd hadden kunnen nog gebruik ervan maken.

Als je met het 06-nr bent ingelogd op Mijn Simyo kan je automatisch opwaarderen aanzetten. Hiervoor dient je rekeningnummer bekend te zijn bij ons. Je kan het rekeningnummer doorgeven onder het kopje 'Mijn instellingen'. Vervolgens klik je op 'wijzig rekeningnummer'. Bij automatisch opwaarderen kan je opgeven dat het tegoed wordt opgewaardeerd als je onder de € 2,00 zit of op een vaste dag in de maand.

Zolang je tegoed hebt kan je gebruik maken van de onderling bellen bundel.
Badge
sorry, maar dit is volgens mij totaal geen antwoord op mijn vraag hihi. Nu vergeet ik erbij te zeggen dat ik een andere prepaid telefoon heb waar ik elke maand onderling bellen zelf opwaardeer. (dus niet dit nr) Hier kan ik dus nog steeds aanklikken automatisch opwaarderen van onderling bellen. (dan ga ik ervan uit dat dit een oude prepaid aansluiting is)
Ik wil niet mijn beltegoed automatisch opwaarderen maar mijn onderling bellen bundel! Dit kan ik wel voor elkaar krijgen maar als ik hier geen gebruik meer van wil maken hoe stopt dit dan? dat is mijn vraag.

ik hoop dat jullie hem kunnen beantwoorden, ik wil niet iets afsluiten waar ik voor langere tijd aan vast blijk te zitten,
groetjes
Reputatie 3
Badge +7
Hoi ilovesimyo,

Ik denk inderdaad dat Ali het tweede gedeelte van je vraag verkeerd heeft begrepen;)

Je kunt via jouw Mijn Simyo pagina gewoon de bundel 'onderling bellen' aanzetten.
Op dezelfde plek waar je dat aan zet, kun je het ook weer uitzetten:D Mocht je de bundel niet meer willen.

Is het je zo duidelijk?
Badge
ja perfect! bedankt voor beide reacties!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi ilovesimyo :$

Hartstikke mooi dat de antwoorden duidelijk zijn. Graag gedaan!

Hopelijk zien we je terug op het forum voor andere vragen of opmerkingen 🙂

Reageer