.

Beantwoord

Vreemde e-mail na automatische opwaarderen, hoe kan dit?

  • 12 August 2015
  • 3 reacties
  • 223 Bekeken

vandaag jullie site bezocht en geprobeerd automatisch op te waarderen. als het bedrag onder de 2 euro komt wordt er automatisch opgewaardeerd. ik heb daarvoor een rekeningnummer ingevuld, want dat was nog open. er staat ook dat ik gekozen heb voor automatisch opwaarderen, maar nu krijg ik steeds mails dat ik automatisch opwaarderen heb opgezegd.
hoe zit dat?
icon

Beste antwoord door Angela 13 August 2015, 13:12

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Banaan,

Welkom op het Simyo Forum!

Goed dat jij jouw vraag hier stelt. Ik kan goed begrijpen dat de laatste mail voor verwarring heeft gezorgd. Ik heb in ons systeem naar de aanmelding gekeken. Deze staat netjes geactiveerd sinds 12 augustus. Hierdoor kunnen wij er dus gewoon vanuit gaan dat alles netjes gaat werken zodra jij onder de €2 komt. De mail die jij hebt ontvangen wat betreft het opzeggen van automatisch opwaarderen, mag je als niet verzonden beschouwen. Uiteraard kun je het laten weten als er iets niet goed lijkt te gaan. We lossen het dan zo snel mogelijk op. Heb je verder nog vragen hierover?

Ik heb dit topic verplaatst naar 'Prepaid'. Op deze manier houden we het forum overzichtelijk :)

Groetjes,
Angela
bedankt Angela,
ik vertrouw er op dat alles goed komt.
groetjes
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Banaan,

Graag gedaan. Fijn om te horen. Stel dat je nog vragen of opmerkingen hebt dan weet je ons te vinden. Leuke forumnaam trouwens 😳

Reageer