.

Beantwoord

Vraagje over overstap Sim Only naar Prepaid

  • 23 November 2013
  • 3 reacties
  • 540 Bekeken

Badge
Ik heb een vraagje over de overstap van Sim Only naar Prepaid.

Ik heb net ingelogd, prepaid aangevraagd en alle gegevens ingevuld.
Ik heb ingesteld dat mijn prepaid 01-01-14 ingaat en dat ik Simyo mijn huildige Sim Only abo laat opzeggen, hier hoef ik dus niets meer voor te doen?

Nu heb ik ook nummerbehoud aangevraagd en ik krijg een nieuwe simkaart, moet ik die wanneer ik die binnen heb gelijk in mn mobiel stoppen of pas wanneer mijn prepaid ingaat (01 januari dus)?

Er stond iets van een tijdelijk nummer, heb ik dan voor even een ander nummer ofzo of geldt voor dit geval een uitzondering dat ik dus de hele tijd mijn nummer hou?

En ik moet ook 5 euro betalen voor een micro simkaart terwijl ik een maand of 6 geleden al een vervangende micro simkaart heb betaald, kan daar nog iets mee geregeld worden?

Alvast bedankt:)

Edit: Ik heb net een mail ontvangen met een tijdelijk nummer. Is dat nou voor 1.5maand mijn mobielnummer of is het alleen een nummer om in te loggen ofzo?
icon

Beste antwoord door Ernst 25 November 2013, 14:45

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi ninodebest, welkom op het Simyo forum!

Totdat je nummer van je abonnement wordt overgezet naar je prepaid, bel je nog met je oude nummer op je abonnement.
Op je nieuwe prepaid simkaart zit nu eventjes een tijdelijk telefoonnummer, omdat die dingen nu eenmaal niet zonder nummer worden uitgegeven.
Die simkaart ga je pas op 1 januari gebruiken, dus dat tijdelijke nummer hoef je niets mee te doen.

Als je alles goed hebt ingevuld, wordt je abonnement per 1 januari opgezegd en gaat op die dag je oude nummer over naar je nieuwe simkaart.
Als je €5 hebt betaald voor je simkaart, krijg je daar €7,50 beltegoed op van ons, dus daar ga ik echt niets aan doen 😉
Badge
Hoi ninodebest, welkom op het Simyo forum!

Totdat je nummer van je abonnement wordt overgezet naar je prepaid, bel je nog met je oude nummer op je abonnement.
Op je nieuwe prepaid simkaart zit nu eventjes een tijdelijk telefoonnummer, omdat die dingen nu eenmaal niet zonder nummer worden uitgegeven.
Die simkaart ga je pas op 1 januari gebruiken, dus dat tijdelijke nummer hoef je niets mee te doen.

Als je alles goed hebt ingevuld, wordt je abonnement per 1 januari opgezegd en gaat op die dag je oude nummer over naar je nieuwe simkaart.
Als je €5 hebt betaald voor je simkaart, krijg je daar €7,50 beltegoed op van ons, dus daar ga ik echt niets aan doen ;)


Oké, bedankt voor de reactie!
Badge +8
Oké, bedankt voor de reactie!

Hoi ninodebest,

Geen dank 🙂 Mocht je weer eens een vraag hebben, dan weet je nu waar je moet zijn 🆒

Groetjes, Charlene

Reageer