Ik heb op 20120824 's-avonds een nieuwe SIM kaart van Simyo geactiveerd en succesvol opgewaardeerd met 20 euro. Op MijnSimyo staat nu een tegoed van 32,50 euro (klopt). Tevens werd gemeld dat ik binnen drie dagen een voucher met een nummer oid zou krijgen en zodra dat nummer oid geactiveerd zou zijn, ik twee dingen zou kunnen: A. Instellingen op MijnSimyo doen (zoals uit/inschakelen voicemail, data, etc.) en B. 2,50 euro extra zo krijgen. Tot op heden 20120830 heb ik die voucher niet gekregen en kan ik de instellingen dus niet doen. Dat laatste is absoluut nodig (uitzetten voicemail en data/internet e.d.) voordat ik de SIM kaart kan gebruiken.
Vragen:
a. Hoe wordt de voucher aangeleverd? Per post of per e-mail?
b. Waarom heb ik de voucher nog niet gehad? (indien via e-mail: ik heb het e-mail adres getest, het werkt en er is niets in de spam aangekomen oid)(indien per post: het huisadres klopt ook)
c. Indien ik de voucher al had moeten hebben, hoe krijg ik die alsnog, want niet aangekomen.
Bij voorbaat dank.
Beste antwoord door Wayne
Bekijk originele reactie