.

Beantwoord

Voorkom binnen 15 dagen dat je Simyo nummer wordt afgesloten!

  • 21 June 2023
  • 9 reacties
  • 110 Bekeken

Badge

Hoi,

 

Ik heb een paar nummers bij Simyo en eentje die vooral voor bereikbaar zijn gebruikt wordt.

Melding via de mail gehad: “Voorkom binnen 15 dagen dat je Simyo nummer wordt afgesloten!”

Dat is die standaard melding na 5 ½ maand.

Is het ook voldoende om te bellen en een gesprek te hebben met een (gratis) 0800 nummer?

Of moet er daadwerkelijk iets afgaan van je tegoed?

 

Gr,

 

Vrek Jacob 😋

icon

Beste antwoord door Roeqajja 22 June 2023, 16:15

Bekijk originele reactie

9 reacties

Hoi @Bocaj67 - Vrek Jacob.

Er moet fysiek gebruik worden gemaakt van je simkaart, beltegoed te worden gebruikt of een opwaardering plaatsvinden.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoelang-is-mijn-beltegoed-geldig-prepaid-243

Badge

Ha, ik lees: 

  • Een uitgaand gesprek te voeren.

Daar kunnen we dan nog wel eens een boom over opzetten als jullie mij hiervoor daadwerkelijk gaan afsluiten.

Want feitelijk heb ik een uitgaand gesprek gevoerd.

Want als jij zegt dat er beltegoed gebruikt moet worden zou ik die tekst maar aanpassen in:

  • Een betaald uitgaand gesprek voeren.

Gr,

 

Vrek Jacob. 😋

Ik hoef helemaal geen tekst aan te passen. Ik ben geen medewerker van Simyo. En ik hoef ook geen boom op te zetten omdat ik woon in de 2e boom 4e tak rechts. 🤪

Badge

Oh, dan heb ik mij laten foppen door het woord ‘Legend’...😜

 

Dan wachten we nu op een Simyo-medewerker met het verlossende antwoord of een 0800 gesprek ook niet voldoende zou zijn!

(ik zie trouwens dat gesprek ook staan bij de ‘Verbruikscijfers’.

 

Gr,

 

Vrek Jacob.

 

PS Wat is de betekenis van ‘IJsbreker’ bij mijn naam? Breek ik het Simyo IJs? 😆

Breek ik het Simyo IJs? 😆

Je krijgt een aantal badges zoals dat heet, ijsbreker is er eentje van.

https://forum.simyo.nl/uitleg-over-de-simyo-community-151/wat-wordt-er-verstaan-onder-een-badges-42072

Als Legend, oud Forum Expert hoef ik niet te w88 op het verlossend antwoord.😉

Bereidt jezelf maar alvast voor dat het de moderator met me eens zal zijn. Oftewel, ik ga dadelijk de post bezorgen op een officiële postbike.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Bocaj67,

Bedankt voor je bericht. Goeie vraag! Ik leg je uit hoe het werkt.

Om je Prepaid aansluiting actief te houden, dient er verbruik plaats te vinden. Het maakt hierbij niet uit of er iets van je beltegoed af gaat. Zolang het gesprek geregistreerd staat onder “Verbruik” is dit voldoende om je Prepaid aansluiting actief te houden :).

Bedankt voor je hulp! @Friesian 

Groetjes,
Roeqajja

Badge

Als Legend, oud Forum Expert hoef ik niet te w88 op het verlossend antwoord.😉

Bereidt jezelf maar alvast voor dat het de moderator met me eens zal zijn. Oftewel, ik ga dadelijk de post bezorgen op een officiële postbike.

Je zat er wel naast! 😉

Vreemd! Dan is dat in het verleden toch anders geweest, anders gecommuniceerd! 

Jeetje, zou ik me toch vergist hebben?...? 

Reageer