Skip to main content

.

Beantwoord

Voorkom binnen 15 dagen dat je Simyo nummer wordt afgesloten!


Forum|alt.badge.img

Hoi,

 

Ik heb een paar nummers bij Simyo en eentje die vooral voor bereikbaar zijn gebruikt wordt.

Melding via de mail gehad: “Voorkom binnen 15 dagen dat je Simyo nummer wordt afgesloten!”

Dat is die standaard melding na 5 ½ maand.

Is het ook voldoende om te bellen en een gesprek te hebben met een (gratis) 0800 nummer?

Of moet er daadwerkelijk iets afgaan van je tegoed?

 

Gr,

 

Vrek Jacob 😋

Beste antwoord door Roeqajja

Hoi @Bocaj67,

Bedankt voor je bericht. Goeie vraag! Ik leg je uit hoe het werkt.

Om je Prepaid aansluiting actief te houden, dient er verbruik plaats te vinden. Het maakt hierbij niet uit of er iets van je beltegoed af gaat. Zolang het gesprek geregistreerd staat onder “Verbruik” is dit voldoende om je Prepaid aansluiting actief te houden :).

Bedankt voor je hulp! @Friesian 

Groetjes,
Roeqajja

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

9 reacties

  • 0 reacties
  • 22 juni 2023

Hoi @Bocaj67 - Vrek Jacob.

Er moet fysiek gebruik worden gemaakt van je simkaart, beltegoed te worden gebruikt of een opwaardering plaatsvinden.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoelang-is-mijn-beltegoed-geldig-prepaid-243


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Startend Simyaan
  • 17 reacties
  • 22 juni 2023

Ha, ik lees: 

  • Een uitgaand gesprek te voeren.

Daar kunnen we dan nog wel eens een boom over opzetten als jullie mij hiervoor daadwerkelijk gaan afsluiten.

Want feitelijk heb ik een uitgaand gesprek gevoerd.

Want als jij zegt dat er beltegoed gebruikt moet worden zou ik die tekst maar aanpassen in:

  • Een betaald uitgaand gesprek voeren.

Gr,

 

Vrek Jacob. 😋


  • 0 reacties
  • 22 juni 2023

Ik hoef helemaal geen tekst aan te passen. Ik ben geen medewerker van Simyo. En ik hoef ook geen boom op te zetten omdat ik woon in de 2e boom 4e tak rechts. 🤪


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Startend Simyaan
  • 17 reacties
  • 22 juni 2023

Oh, dan heb ik mij laten foppen door het woord ‘Legend’...😜

 

Dan wachten we nu op een Simyo-medewerker met het verlossende antwoord of een 0800 gesprek ook niet voldoende zou zijn!

(ik zie trouwens dat gesprek ook staan bij de ‘Verbruikscijfers’.

 

Gr,

 

Vrek Jacob.

 

PS Wat is de betekenis van ‘IJsbreker’ bij mijn naam? Breek ik het Simyo IJs? 😆


  • 0 reacties
  • 22 juni 2023

Breek ik het Simyo IJs? 😆

Je krijgt een aantal badges zoals dat heet, ijsbreker is er eentje van.

https://forum.simyo.nl/uitleg-over-de-simyo-community-151/wat-wordt-er-verstaan-onder-een-badges-42072

Als Legend, oud Forum Expert hoef ik niet te w88 op het verlossend antwoord.😉

Bereidt jezelf maar alvast voor dat het de moderator met me eens zal zijn. Oftewel, ik ga dadelijk de post bezorgen op een officiële postbike.


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2572 reacties
  • antwoord
  • 22 juni 2023

Hoi @Bocaj67,

Bedankt voor je bericht. Goeie vraag! Ik leg je uit hoe het werkt.

Om je Prepaid aansluiting actief te houden, dient er verbruik plaats te vinden. Het maakt hierbij niet uit of er iets van je beltegoed af gaat. Zolang het gesprek geregistreerd staat onder “Verbruik” is dit voldoende om je Prepaid aansluiting actief te houden :).

Bedankt voor je hulp! @Friesian 

Groetjes,
Roeqajja


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Startend Simyaan
  • 17 reacties
  • 22 juni 2023
Friesian schreef:

Als Legend, oud Forum Expert hoef ik niet te w88 op het verlossend antwoord.😉

Bereidt jezelf maar alvast voor dat het de moderator met me eens zal zijn. Oftewel, ik ga dadelijk de post bezorgen op een officiële postbike.

Je zat er wel naast! 😉


  • 0 reacties
  • 22 juni 2023

Vreemd! Dan is dat in het verleden toch anders geweest, anders gecommuniceerd! 


  • 0 reacties
  • 23 juni 2023

Jeetje, zou ik me toch vergist hebben?...?