Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
Bedankt voor je bericht. Goeie vraag! Ik leg je uit hoe het werkt.
Om je Prepaid aansluiting actief te houden, dient er verbruik plaats te vinden. Het maakt hierbij niet uit of er iets van je beltegoed af gaat. Zolang het gesprek geregistreerd staat onder “Verbruik” is dit voldoende om je Prepaid aansluiting actief te houden :).
Daar kunnen we dan nog wel eens een boom over opzetten als jullie mij hiervoor daadwerkelijk gaan afsluiten.
Want feitelijk heb ik een uitgaand gesprek gevoerd.
Want als jij zegt dat er beltegoed gebruikt moet worden zou ik die tekst maar aanpassen in:
Een betaald uitgaand gesprek voeren.
Gr,
Vrek Jacob. 😋
A
Anonymous
0 reacties
22 juni 2023
Ik hoef helemaal geen tekst aan te passen. Ik ben geen medewerker van Simyo. En ik hoef ook geen boom op te zetten omdat ik woon in de 2e boom 4e tak rechts. 🤪
Bedankt voor je bericht. Goeie vraag! Ik leg je uit hoe het werkt.
Om je Prepaid aansluiting actief te houden, dient er verbruik plaats te vinden. Het maakt hierbij niet uit of er iets van je beltegoed af gaat. Zolang het gesprek geregistreerd staat onder “Verbruik” is dit voldoende om je Prepaid aansluiting actief te houden :).
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.