Al een tijd eerder is eens het verzoek gedaan om te realiseren dat bij prepaid ook snel telefonisch het beltegoed kan worden opgevraagd, zoals bij veel providers mogelijk is (via *100# o.i.d.), waarna het beltegoed in je scherm verschijnt. Is een lekker snelle methode en zou toch niet zo'n probleem moeten zijn. Destijds is aangegeven dat hierover eens nagedacht zou worden, maar..... toen bleef het stil, nooit meer iets van vernomen.
Dus bij deze nog eens dit verzoek.
Vraag dit vooral voor (schoon) ouders (2x) die niet zo "internet savvy" zijn als meer jonger publiek.
Hier is zeker een punt te scoren (of te verliezen).
Kan natuurlijk ook door 1244 te bellen en dan bijv met auto voiceprompt te horen wat beltegoed nog is.
Hoop natuurlijk dat jullei er iets mee doen.
Het is mogelijk om je beltegoed telefonisch op te vragen. Dit kan echter alleen wanneer je de optie ‘Mobiel Opwaarderen’ heb geactiveerd. Via het nummer 1244 kan je daarna het beltegoed telefonisch opvragen en eventueel opwaarderen.
Om de optie mobiel opwaarderen te activeren dien je de volgende stappen te doorlopen:
• Log in op je persoonlijke pagina
• Onder het tabblad Overzicht zie je de optie mobiel opwaarderen
• Selecteer de optie betaling via eenmalige machtiging
• Activeer deze door hierop te klikken
• Vul het aanvraagformulier in.
Groetjes,
Arie
Het is mij bekend dat je na activering van 'Mobiel Opwaarderen' via 1244 het beltegoed kunt opvragen. Maar ja... ik wil 'Mobiel Opwaarderen' niet activeren (dat wil ik zelf bepalen). De verkorte methode van een nummer op je telefoon intoetsen en het beltegoed in je scherm krijgen is nu eenmaal veel klantvriendelijker en bij diverse providers heel normaal. Als klant wil je niet gedwongen worden bepaalde handelingen te verrichten om zoiets simpels voor elkaar te krijgen!
Dit zou inderdaad wel handig zijn. Ik zal dit bij deze doorgeven aan de afdeling die hierover gaat. Ik kan echter niet beloven dat dit binnenkort beschikbaar wordt.
Groetjes,
Arie
Hoe waardeer je mobiel op in het buitenland ?
Mag dit naar een ander topic verplaatst worden? Hoort hier niet thuis.
helaas is dit momenteel nog niet mogelijk. Zodra dit mogelijk is zullen wij uiteraard al onze klanten hiervan op de hoogte stellen.
Groetjes,
Arie
Kan het zijn dat dit nog steeds niet functioneert? Ik ben net overgezet van Ortel en het lukt me niet om mijn beltegoed op te vragen met *100# of *101#. Dit werkte gisteren nog prima.
Hoi
Kan het zijn dat dit nog steeds niet functioneert? Ik ben net overgezet van Ortel en het lukt me niet om mijn beltegoed op te vragen met *100# of *101#. Dit werkte gisteren nog prima.
Zover ik weet is het niet mogelijk om je beltegoed op te vragen met *100# of *101#. Het is enkel mogelijk om het beltegoed op te vragen via Mijn Simyo of Mijn Simyo app. Om je tegoed te zien zonder in te loggen kun je in de app bij de instellingen de optie ‘Tegoed bij login’ aanzetten.Â
Groetjes,
Seren
HoiÂ
Kan het zijn dat dit nog steeds niet functioneert? Ik ben net overgezet van Ortel en het lukt me niet om mijn beltegoed op te vragen met *100# of *101#. Dit werkte gisteren nog prima.
Zover ik weet is het niet mogelijk om je beltegoed op te vragen met *100# of *101#. Het is enkel mogelijk om het beltegoed op te vragen via Mijn Simyo of Mijn Simyo app. Om je tegoed te zien zonder in te loggen kun je in de app bij de instellingen de optie ‘Tegoed bij login’ aanzetten.
Ik heb geen telefoon met applicaties e.d. dus dan moet ik eerst op een computer naar Mijn Simyo gaan. Dat is wel echt onpraktisch.
Kunt u onderzoeken of er misschien een andere code is die wel werkt of vragen of dit geïmplementeerd kan worden?
Ik zou verwachten dat alle functionaliteit van Ortel ook bij Simyo aanwezig is gezien de manier waarop Simyo wordt aangeboden als opvolger aan Ortel klanten. Bij voorbaat dank!
HoiÂ
Zover ik weet is het niet mogelijk om je beltegoed op te vragen met *100# of *101#. Het is enkel mogelijk om het beltegoed op te vragen via Mijn Simyo of Mijn Simyo app. Om je tegoed te zien zonder in te loggen kun je in de app bij de instellingen de optie ‘Tegoed bij login’ aanzetten.
Ik heb geen telefoon met applicaties e.d. dus dan moet ik eerst op een computer naar Mijn Simyo gaan. Dat is wel echt onpraktisch.
Kunt u onderzoeken of er misschien een andere code is die wel werkt of vragen of dit geïmplementeerd kan worden?
Ik zou verwachten dat alle functionaliteit van Ortel ook bij Simyo aanwezig is gezien de manier waarop Simyo wordt aangeboden als opvolger aan Ortel klanten. Bij voorbaat dank!
Dit is zeker een terechte opmerking. Ik kan mij voorstellen dat dit onpraktisch kan zijn. Jouw feedback heb ik intern doorgezet, mocht ik hier een terugkoppeling van krijgen zal ik dit zeker laten weten. Ik hoop in ieder geval dat wij deze service in de toekomst kunnen aanbieden.
Voor zover ik kan zien, is er nog altijd geen mogelijkheid om het beltegoed op te vragen zonder computer. Als iemand een suggestie heeft, hoor ik het graag!
Hallo
https://www.simyo.nl/simyo-app
Succes.
Â
HalloÂ
https://www.simyo.nl/simyo-app
Succes.
Â
Ik zie daar geen mogelijkheid voor een telefoon. Enkel een computer/smartphone.
HalloÂ
https://www.simyo.nl/simyo-app
Succes.
Â
Ik zie daar geen mogelijkheid voor een telefoon. Enkel een computer/smartphone.
Hallo
Wat bedoel je met ‘telefoon’ in je vraagstelling???
Waarschijnlijk een ‘ouderwetse’ telefoon en door een bepaald nummer te bellen, je tegoed opvragen?
Begrijp ik dat zo goed?
Â
Hoi
Bedankt voor je reactie.Â
Het is helaas nog steeds alleen mogelijk om via je mijn Simyo omgeving je beltegoed te controleren.
Indien je geen smartphone hebt met internet toegang kan je dit dus alleen doen via een computer / laptop.
Mocht hier verandering in komen worden klanten uiteraard geïnformeerd hierover.
Groetjes,
Ashley
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.