Skip to main content
Op 27 mei kreeg ik de melding dat er nog maar 122 MB op mijn internet tegoed  van 06XXXXXXXX stond.

wilde dit opwaarderen, maar was niet mogelijk, moest tot eind van de bundelperiode wachten wachten.

Daar dit zo onlogisch voor mij is heb ik besloten om de simkaart eruit te halen een een T-mobile simkaart aan te schaffen.



De simyo kaart is dus niet meer gebruikt en krijg ik alsnog de melding dat mijn bundel voor meet dan 100% verbruikt is en dat ze aan mijn tegoed gaan knagen.



Is dit oplichting?? ik snap er geen snars van



Michael van der Linden
Hoi mikelind,



In je verbruiksgegevens zie ik dat er op 3 juni, om 11.29 nog ruim 9 MB is gebruikt met je simkaart. Daarna is om 14.38 het bericht verstuurd dat je bundel op was.

Overigens is er na 27 mei nog geregeld gebruik gemaakt van je simkaart op 31 mei, 1 juni en 3 juni.



Wat jammer dat je het hebt over oplichting. Als je deze MB's niet zelf hebt verbruikt zal er iemand met je simkaart aan het werk zijn geweest. Dit verbruik is terecht geregistreerd.
Ernst,



allereerst wil ik even excuses maken over mijn onterechte reactie.

ben er inmiddels achter dat de fout geheel bij mij ligt, er van overtuigd te zijn dat de T-mobile simkaart geplaatst was was dat toch niet het geval.

Dat kon ik opmaken uit de inlogtijden die ik op jullie webstie kon zien, en dat klopte met wat ik gedaan had, maar dus wel met de verkeerde simkaart.



Dat ik een vermoeden heb uitgesproken over oplichting ging dus veel te ver, had ik niet moeten doen.



Met vr gr



michael van der Linden
Ach mikelind, vergissen is menselijk. Vergeven ook, dus ik vergeef je 😮

Reageer